Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Catering bij Javaans Eetcafe

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Catering bij Javaans Eetcafe Empty
BerichtOnderwerp: Catering bij Javaans Eetcafe   Catering bij Javaans Eetcafe Icon_minitimema 11 aug 2014 - 14:26


Catering bij Javaans Eetcafe
ETEN & DRINKEN | 11 augustus 2014


EINDHOVEN - Mijn moeder werd 65 jaar. Reden voor een feestje. Aangezien zij de pensioengerechtigde leeftijd heeft bereikt was zij erg stellig om niet voor ons te koken. Voorheen was het namelijk ‘‘normaal’’ dat zij het eten bereidde. Omdat mijn ouders uit Indonesië komen is het natuurlijk logisch dat er een Indonesische maaltijd op tafel komt te staan. Wat nu te doen?


Na diverse cateraars te hebben gebeld kreeg ik via kennissen de tip om het Javaans Eetcafé in Eindhoven te benaderen. Direct gebeld met Javaans Eetcafé en daar kreeg iemand aan de lijn die meteen aanbood om langs te komen om het een en ander uit te leggen. Professioneel, meedenkend en gezellig. ‘Geen tierelantijntjes maar op z’n Indisch, net zoals thuis’, gaf de man van het Javaans Eetcafé Eindhoven aan. Het klonk vertrouwd, zeker toen hij aangaf om niet teveel verschillende gerechten neer te zetten. ‘Goed is goed, anders kost het alleen maar meer geld en het feestje wordt er niet leuker door, gewoon gezellig.’

Om 19.00 uur wilden we gaan eten, ‘Dan komen wij om half zeven bij u, we nemen het eten warm mee, zetten alles neer in buffetvorm en scheppen de bordjes voor de gasten op. Lust er iemand nog een tweede of derde bordje, geen probleem wij nemen voldoende voor iedereen mee’. Dat klonk goed, U schept voor ons op? Vroeg ik voor de zekerheid. ‘Jazeker, dan blijft alles netjes en ziet het bordje er ook piekfijn uit.’

‘Als iedereen voldoende heeft gegeten, dan verzamelen wij de afwas, ruimen op en gaan we weer weg. ‘Dit alles voor € 16,50 per persoon. Binnen een straal van 25 km vanaf het eetcafé berekenen wij geen voorrijkosten.’

‘Komen er vegetarische gasten?’ Vroeg de man. Poeh, dat weet ik niet. ‘Geen probleem, u kunt tot 1 dag van te voren aangeven hoeveel gasten er komen en of er natuurlijk vegetariërs zijn.’

Zoals de man aangaf, zo geschiedde. Heerlijk, zelfs mijn moeder (erg kritisch) vond het erg lekker, authentiek en goed op smaak. Service prima, netjes opgemaakte bordjes en een gezellige bediening. Ze nemen echt de tijd voor iedereen en inderdaad meer dan voldoende. Mijn moeder was in ieder geval dik tevreden!

Ook voor een drankbuffet kunt u terecht bij Javaans Eetcafé Eindhoven.

Javaans Eetcafe
Kleine Berg 34b
5611 JV Eindhoven
Tel. 040 – 245 00 97
www.javaanseetcafe.nl

Dichtbij

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Catering bij Javaans Eetcafe
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Indisch eetcafé bij WZH De Sonneruyter
» Indisch eetcafé De Sonneruyter 16-05-'13
» Indisch eetcafé bij WZH De Sonneruyter, 15-11-2012
» SanMakan het betere Indisch catering
» Debatteren op zijn Javaans

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Recepten/Dapur-aangelegenheden-
Ga naar: