Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waan je in Indonesië bij Bali James

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Waan je in Indonesië bij Bali James Empty
BerichtOnderwerp: Waan je in Indonesië bij Bali James   Waan je in Indonesië bij Bali James Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 8:46

Waan je in Indonesië bij Bali James
ETEN & DRINKEN | 21 oktober 2014 | Door Diane Intres, Dichtbijredacteur


BREDA - Bij Bali James in Breda kun je genieten van authentieke Indonesische gerechten in een mooie, moderne en toch traditionele setting. De gerechten worden met de fijnste ingrediënten bereid, door onze Indonesische kok. Je waant je in het idyllische Indonesië. De uitgebalanceerde smaken, met de vriendelijke bediening en het sensuele decor, staan garant voor een geweldige culinaire beleving.


Eignaar Jimmy Lohamzah kookt al 10 jaar met passie bij Restaurant Bali James. "Ik mis Indonesië nog elke dag, maar het eten dat ik bereid laat me steeds weer eventjes daar zijn. Ik hoop de gasten dit gevoel mee te kunnen geven", aldus Jimmy.

Bali James is bekend geworden door haar rijsttafels. De rijsttafel is zo samengesteld dat er een grote variëteit in smaken in volle harmonie bij elkaar worden gebracht. Alles is ambachtelijk bereid met authentieke verse kruiden en ingrediënten. Dit is zeer arbeidsintensief, maar een absolute toevoeging voor de smaakbeleving.

Bekijk de menukaart op de website, dan krijg je vanzelf trek. Bali James is elke dag geopend van 16.30 tot 22.00 uur.

Bali James
Markendaalseweg 68
4811 KD Breda
Tel. 076 - 521 32 06
www.restaurantbali.com

Dichtbij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Waan je in Indonesië bij Bali James
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Smaakroute door Indonesië bij Restaurant Bali James
» Authentieke en unieke rijsttafels bij Bali James
» Sinterklaasintocht op Bali, Indonesië
» Wat je moet weten over de gewoontes van Indonesiërs - Bali Indonesië
» Rabiës (hondsdolheid) op Bali Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Recepten/Dapur-aangelegenheden-
Ga naar: