Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000 Empty
BerichtOnderwerp: Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000   Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000 Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 12:53

Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000

Black Eyes van de Tielman Brothers is het ultieme Indorocknummer. Maar waarom staat het niet in de Top 2000? Daar gaan wij wat aan doen. Hoe? Door hier uit te leggen waarom het nummer een notering verdient. Jij kunt ons daarbij helpen. Volg ons deze maand elke dag op Facebook. Terima kasih banyak!

Ga naar hun Facebookpagina en stem!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000   Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000 Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 14:11

Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000, helaas niet gelukt  Crying or Very sad

‘Ik begrijp jullie bedoeling wel. Maar waarom de Top 2000?’ vroeg gitarist René van Barneveld van de Urban Dance Squad - geen Indorockband smile-emoticon - ons een paar weken geleden. In 2008 riep muziekkrant Oor het UDC-album ‘Metal Floss for the Globe’ uit tot het beste Nederlandse album aller tijden.
‘Ik hou me verre van social media. Maar ik wil best wel iets zeggen, als je de essentie van dit gesprek kunt weergeven. Ik denk dat over de invloed van Indorock op de Nederlandse popmuziek alles al is gezegd en geschreven. Indische gitaristen hebben de oren en ogen van Nederland geopend. Maar dat is inmiddels toch wel bekend bij mensen met verstand van muziek? Je hoeft het grote publiek niet te willen overtuigen, want die horen het toch niet. Zo gaat dat in de geschiedenis. Sommige dingen worden wel gehoord, andere niet. Daar hoef je niet dramatisch over te doen. Dat hoef je niet erg te vinden.’

Helaas is het ons niet gelukt om Black Eyes in de Top 2000 te krijgen. Natuurlijk voelt dat als een teleurstelling. Maar naast deze wijze woorden is er gelukkig de troost van mooie muziek. Luister naar het prachtige gitaarspel van René van Barneveld, nog altijd een van de beste gitaristen in Nederland, tijdens een optreden in het VPRO-programma Vrije Geluiden.



Facebook
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Black Eyes van de Tielman Brothers in de Top 2000
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zaandam ontvangt The Brothers Timisela
» I.M. Andy Tielman
» difficult.., to have a one-eyed view with two eyes?
» tentoonstelling Jan Toorop bij Studio 2000, t/m 28 april 2013
» I.M. Reggy Tielman

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: