Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 TongTongFair, 1 juni 2016

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

TongTongFair, 1 juni 2016 Empty
BerichtOnderwerp: TongTongFair, 1 juni 2016   TongTongFair, 1 juni 2016 Icon_minitimewo 1 jun 2016 - 20:16

Eigenlijk was ik niet meer van plan om  te gaan, maar omdat ze bij ons de balkons aan het renoveren zijn en om 07.30 uur je alleen nog geluid van drilboren hoorde bedacht ik me, dat ik beter het TTF-geluid kon horen. En dus toog ik voor een paar uurtjes naar het Malieveld.
Ik had nu mooi de tijd om wat beelden van de pasar zelf te maken, in de verschillende paviljoens.

TongTongFair, 1 juni 2016 2vv2r6d  TongTongFair, 1 juni 2016 155if7a

Vilan van de Loo sprak met Sandra Beerends, Grace Bernardus en Hetty Naaijkens over het moederschap en over hun eigen moeders.

TongTongFair, 1 juni 2016 28thytl  TongTongFair, 1 juni 2016 20z721e

Op het podium traden Aïs Lawa-Lata, Tante Lien en de Molukse vrouwenslagwerkgroep Sapa Lawan op.

TongTongFair, 1 juni 2016 Elt1i  TongTongFair, 1 juni 2016 2n6t2kg

En uiteraard was er ook in de Bengkel van alles te doen, o.a. een wordkshop schilderen en is Rubens Agaatz de juiste persoon om je alles over vliegers en vliegeren te vertellen.

TongTongFair, 1 juni 2016 200bp60  TongTongFair, 1 juni 2016 Nl378n

O ja, en bij de hurry curry wagen staat dit op de tafeltjes:

TongTongFair, 1 juni 2016 Jk956u

Uiteraard heb ik meer foto's gemaakt, die staan hier en hier.

Ik ga nu echt niet meer, maar er zijn vast nog wel lezers die de komende dagen gaan. Misschien willen jullie je verslag/foto's op deze site plaatsen? Alvast bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

TongTongFair, 1 juni 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: TongTongFair, 1 juni 2016   TongTongFair, 1 juni 2016 Icon_minitimedo 2 jun 2016 - 14:34

"Moeders van nu"o.l.v.Vilan v/d Loo.

Ik was onder de indruk van deze dame Cineast&Filmmaakster Mevrouw Hetty Naaijkens.
Haar Moeder een Javaanse Mohammedaanse die getrouwd is met een Katholieke Totok.
Uiteindelijk nam ze het geloof van haar man aan; onlangs heeft Mevrouw Hetty met haar gezin de overtocht gedaan om een ceremonie te houden in Purwokerto en een gedenksteen te plaatsen voor de familie van haar overleden Moeder gezamenlijk met de familie in Indonesië.
Dit bracht mij op mijn voorgenomen wens om eveneens teruggeplaatst te worden in mijn geboorte plaats Surabaya.
Na de voorstelling sprak ik Mevrouw Hetty Naaijkens en vroeg haar hoe zij dit alles heeft mogen regelen.
Een Super Dame die indruk op mij gemaakt heeft.

Mvg. Jos H Crawfurd
(Facebook)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

TongTongFair, 1 juni 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: TongTongFair, 1 juni 2016   TongTongFair, 1 juni 2016 Icon_minitimedo 2 jun 2016 - 16:48

Volgens mijn informatie was vader Retel Helmrich geen totok.
Hij zal er wel zo uitgezien hebben. Da ken.
In ieder geval was hij een gewone Indische jongen, hij deed ook dingen voor Tong Tong enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





TongTongFair, 1 juni 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: TongTongFair, 1 juni 2016   TongTongFair, 1 juni 2016 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
TongTongFair, 1 juni 2016
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TongTongFair, 4 juni 2014
» TongTongFair, 28 mei 2016
» TongTongFair, 29 mei 2016
» TongTongFair, 30 mei 2016
» TongTongFair, 31 mei 2016

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Foto's en verslagen-
Ga naar: