Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali Empty
BerichtOnderwerp: Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali   Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali Icon_minitimema 10 okt 2016 - 16:06

Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali

Geplaatst op 06 oktober 2016


OLDENZAAL / DENPASAR In juli ging Chiel Smellink naar Denpasar, de hoofdstad van Bali. Hij had het er de eerste anderhalve maand erg moeilijk. De andere studenten zouden pas weken later komen. „Het was echt doorzetten. Ik voelde me nogal eenzaam. Toen de groep compleet was, voelde het weer goed. Toch, mis je je vrienden en familie, maar ik blijf wel activiteiten ondernemen en kan daar ook echt van genieten. Ach en die eenzaamheid, je went er vanzelf aan.”
Smellink werkt voor de Kolewa Foundation. De organisatie zet zich in voor een betere toekomst voor kinderen met een beperking: ernstige brandwonden, open gehemeltes, hazenlippen, klompvoetjes. Kolewa financiert, regelt en begeleidt het proces van deze patiënten. Ze worden geopereerd in het ziekenhuis. Kolewa treft de voorbereidingen hierop en biedt ruimte voor het herstel.

„Je ziet vreselijke dingen voorbij komen. Schokkend, maar ik kan er redelijk goed tegen. En als je een kind hulp, hoop en een lach kan geven, wordt je daar zo vrolijk van, dat maakt het zo waardevol.”

Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali 2u75bhg

Donaties
Via geef.nl zamelt Chiel geld in om de stichting Kolewa te ondersteunen.


© Tubantia, op dit artikel rust copyright.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali   Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 8:57

"....„Je ziet vreselijke dingen voorbij komen. Schokkend, maar ik kan er redelijk goed tegen. En als je een kind hulp, hoop en een lach kan geven, wordt je daar zo vrolijk van, dat maakt het zo waardevol.” .....

Ja ja Chiel, valt niet mee als je de werkelijkheid van de wereld ineens voor je gokkerd geschoven krijgt toch? En dit is "slechts" Bali.... Pak je fietsie en trek 's er op uit  naar minder ontwikkelde gebieden... Maar vergeet niet je diazepam mee te nemen om je gemoedsrust te kalmeren als je nog ergere dingen ziet.

Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali 5o9iyc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
 
Oldenzaalse Chiel Smellink (18) op avontuur in Bali
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wandelvierdaagse Bali
» Geen vlucht, maar avontuur..
» Knopper tekent voor avontuur in Indonesië
» 'n Indo, 40 jaar in Canada... een jubilee of was t n avontuur?
» The Bali Book: Luxe privé villa's op Bali

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: