Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Johnny en Nicolette in Indonesië

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Johnny en Nicolette in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Johnny en Nicolette in Indonesië   Johnny en Nicolette in Indonesië Icon_minitimevr 11 sep 2009 - 14:50

Johnny en Nicolette in Indonesië

Johnny de Mol neemt maandag 14 september BNN-presentatrice Nicolette Kluijver mee naar Indonesië voor 'Waar is de Mol?' Op Sumatra, Borneo en Java trekken de twee er samen op uit om op zoek te gaan naar de met uitsterven bedreigde orang oetan, die Nicolette nog nooit in het echt heeft gezien.

Johnny en Nicolette in Indonesië 3909876818_0df3e741a9_t ©️ RVDA
Nicolette zet zich al jaren in voor het behoud van de apen, en Johnny gaat haar nu laten zien waar ze het allemaal voor doet. Maar dat is niet het enige dat Nicolette voor haar kiezen zal krijgen.

Before she dies
Ze noemt het zelf haar grootste try-before-you-die moment: een week op pad gaan met Johnny de Mol. Zo belanden de twee in een traditionele blowpipe-competitie van de Dayak-bevolking en eindigt een ossenrace in een worstelpartij midden in de uitwerpselen van die beesten.

Ze spoelen zich schoon in beekje, waar Johnny Nicolette uitdaagt om haar hoogtevrees te overwinnen door van een waterval af te springen. Verder drinkt de presentatrice vers slangenbloed en verliest ze een weddenschap waardoor ze moet skinny-dippen in de oceaan.

Goede gesprekken
Of Nicolette blij is met de trip is niet bekend, maar ze laat zich met veel enthousiasme meevoeren in de aflevering. En tussen alle avonturen door is er warempel ook nog ruimte voor een serieuze noot in de vorm van goede gesprekken over Nicolettes vroegere modellencarrière en eetprobleem.


Waar is de Mol? met Nicolette Kluijver | Maandag 14 september | 21.25 uur | Veronica.


Televizier, 11-09-2009
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Johnny en Nicolette in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Johnny en Nicolette in Indonesië   Johnny en Nicolette in Indonesië Icon_minitimevr 11 sep 2009 - 16:34

Dus als ik het goed begrepen heb, krijgen we volgend seizoen op TV de volgende fotosessies te zien van Nicolette:

Nicolette in khaki tropenpakkie met lichtbruine orangutan aan linkerhand.
Nicolette in badpak met klapperdoppen motief met donkeroranje orangutan aan rechterhand.
Nicolette in sarong (met of zonder kabaya) met oude grijze orangutan op schouders, al sabbelend op een wilde Sumatraanse pisang uit het bos.
Nicolette in jungle tenue met booties en putees en twee orangutans op de rug.
Nicolette in evakostuum achterna gezeten door orangutan Johnny.
Nicolette in action in de blowpipe competition en helemaal bedwelmd door de lokaal geteelde tembakau van de orang Dayak. (Oh bah.)
Nicolette aan het skinny-dippen in de oceaan met een kepiting(krab) aan d'r grote teen. au au au.

En tot slot Nicolette serieus in gesprek over haar vroegere eetproblemen. Wat ze allemaal niet lustte en nu - na dit avontuur - is ze helemaal niet meer weg te slaan van alle lekkere lokale gerechten....

En nog veel meer Nicolettes. Ik verheug me al op het komend seizoen van BNN.

Godezijdank heb ik straks daarzo mijn mini lappie bij me en kan ik het allemaal volgen zonder wat te missen. cheers

Gr van Suspect jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Johnny en Nicolette in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Johnny en Nicolette in Indonesië   Johnny en Nicolette in Indonesië Icon_minitimevr 11 sep 2009 - 19:48

sommige mensen vallen altijd in de prijzen..



sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Johnny en Nicolette in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Johnny en Nicolette in Indonesië   Johnny en Nicolette in Indonesië Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Johnny en Nicolette in Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Indonesië
» Johnny de Mol op stap met Patty Brard
» Oorlogsliefdekind was het witte schaap - het verhaal van Johnny van Kempen
» Johnny Peeters al voor tiende keer naar Papoea's
» Garuda Indonesië vliegt non-stop naar Indonesië (va. 30 mei '14)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: