Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Indonesie op Holland Doc 24!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
24 frames




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 15-10-09

Indonesie op Holland Doc 24! Empty
BerichtOnderwerp: Indonesie op Holland Doc 24!   Indonesie op Holland Doc 24! Icon_minitimedo 15 okt 2009 - 12:25

Met de themaweek Van poppenspel tot videokunst, Indonesië op Holland Doc 24, sluit het documentairekanaal Holland Doc 24 aan bij de tentoonstelling Beyond the Dutch in het Centraal Museum in Utrecht, waar onder andere contemporaine Indonesische kunst te zien is en werk van Nederlandse kunstenaars met een Indische achtergrond.

Van 26 oktober tot en met 1 november vertoont Holland Doc 24 documentaires die gemaakt zijn door kunstenaars die op de tentoonstelling vertegenwoordigd zijn, zoals May You Live in Interesting Times van videokunstenares Fiona Tan, en films over hedendaagse Indonesische kunst, zoals Hel en paradijs in Indonesië van Leonard Retel Helmrich over een poppenspeler die maatschappelijke gebeurtenissen becommentarieert in zijn voorstellingen. Ook zendt Holland Doc 24 de roadmovie Jalan Raya Pos ofwel De Groote Postweg) van Bernie IJdis uit.

Alle films worden eenmaal om 21.00 uur ’s avonds uitgezonden en daarna nog enkele malen herhaald op Holland Doc 24.

Klik hier voor meer informatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Indonesie op Holland Doc 24! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indonesie op Holland Doc 24!   Indonesie op Holland Doc 24! Icon_minitimedo 15 okt 2009 - 20:50

Klik hier voor meer informatie.?

Heb ik eerlijk gedaan hoor, maar ik denk dat ik vast raakte op frame 23! het baatte niets hoeveel keertjes ik "hier " klikte, steeds nada Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Indonesie op Holland Doc 24! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indonesie op Holland Doc 24!   Indonesie op Holland Doc 24! Icon_minitimedo 15 okt 2009 - 21:37

http://www.hollanddoc.nl/programmas/20008070/afleveringen/39648344/items/42584237/#

zo dan beter? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Indonesie op Holland Doc 24! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indonesie op Holland Doc 24!   Indonesie op Holland Doc 24! Icon_minitimevr 16 okt 2009 - 0:14

Ahh terima kasih non! altijd geweten toch dat ik op jou kon rekenen! doei
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Indonesie op Holland Doc 24! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indonesie op Holland Doc 24!   Indonesie op Holland Doc 24! Icon_minitimevr 16 okt 2009 - 9:31

Very Happy Om is 1e klas charmeur....



flower
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
24 frames




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 15-10-09

Indonesie op Holland Doc 24! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indonesie op Holland Doc 24!   Indonesie op Holland Doc 24! Icon_minitimevr 16 okt 2009 - 9:56

Excuses, de link werkt voor mij prima.

Wujud; bedankt dat je de link in zijn geheel even zichtbaar maakt.

Houd de site van www.hollanddoc.nl in de gaten! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Indonesie op Holland Doc 24! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indonesie op Holland Doc 24!   Indonesie op Holland Doc 24! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Indonesie op Holland Doc 24!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Indonesië op Holland Doc 24
» Holland Doc 24 in het teken van Indonesie!
» Holland Colours in Indonesië
» Documentaires op Holland Doc
» Spotlight: tussen Holland en Indië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Actueel-
Ga naar: