Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zieke Andy Tielman zegt tournee af

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Zieke Andy Tielman zegt tournee af Empty
BerichtOnderwerp: Zieke Andy Tielman zegt tournee af   Zieke Andy Tielman zegt tournee af Icon_minitimedo 29 okt 2009 - 22:59

Zieke Andy Tielman zegt tournee af
Uitgegeven: 29 oktober 2009 22:17
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2009 22:14

RIJSWIJK - Zanger/gitarist Andy Tielman heeft een tournee in de komende maanden afgelast vanwege ziekte.
Zijn management heeft dat donderdag laten weten.

De 73-jarige artiest heeft maagkanker en wordt daar op 11 november aan geopereerd.

Zieke Andy Tielman zegt tournee af Sxlyeh
©️ ANP

Twee optredens voor de operatiedatum gaan nog wel gewoon door. ''Maar de komende maanden moet ik alle tijd vrijmaken voor mijn herstel'', aldus Tielman.

De ziekte openbaarde zich tijdens een controle in het ziekenhuis naar aanleiding van klachten over problemen met zijn maag.

Geschrokken

''Op de scan bleek het kanker te zijn. Uiteraard ben ik enorm geschrokken. Dat ik al zo oud ben is echter een geluk. Op mijn leeftijd gaat de celdeling niet zo snel meer. En ik ben verder in goede conditie'', zegt Tielman.

Andy Tielman is een van de drie broers van de groep The Tielman Brothers, die in de jaren vijftig en zestig populair waren in Nederland. In de jaren tachtig begin Andy een solocarrière.

©️ ANP
Nu.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Zieke Andy Tielman zegt tournee af
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 'Een nooit verteld verhaal' over Indo's
» I.M. Andy Tielman
» NS laat meisje van 16 (dochter Andy Tielman) aan lot over
» Indonesië zegt "sorry" voor smog
» Indonesië zegt welwillend te zijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Actueel-
Ga naar: