Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Fijne feestdagen / Season's greetings

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Fijne feestdagen / Season's greetings Empty
BerichtOnderwerp: Fijne feestdagen / Season's greetings   Fijne feestdagen / Season's greetings Icon_minitimewo 16 dec 2009 - 18:26

Voor alle leden:

de aktieve die graag hier ronddolen en blijven hangen , alsmede de snelle voorbijgangers op wedstrijdschaatsen die roef roef door deze site heen scheuren en bovenal voor de webmasters/-masterinnen:

Hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling en alle goede wat wenselijk is.


Voor de webmasters extra: duimenop duimenop duimenop
een supergrote "dank je wel"
voor alle moeite en energie gestoken in deze site om de leden zoveel mogelijk op hun weken te kunnen bedienen en bediend te hebben, voor alle wijsheden en scheidsrechterlijke beslissingen zodat alles in goede internet surfbanen geleid wordt en kon worden. roosje roosje roosje

Na al deze lovende woorden, helaas echter toch nog een klein minpuntje, héél kleintje maar, super mini macro molecuulachtig atoom klein minpuntje:

Die kerstfoto bovenaan de site met die goede wensen, juist ja, die kaart bedoel ik.
Koh so moelik om te sien wie die kerstmannen zijn ja. santa Suspect afro (volgens mij linkse met soewarte haren)...de rechtse de haren helemaal weggestopt....payah dese.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Fijne feestdagen / Season's greetings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne feestdagen / Season's greetings   Fijne feestdagen / Season's greetings Icon_minitimewo 16 dec 2009 - 23:27

Ja, als mag,

Ik sluit mij graag aan bij mijn pal mas Henr's wensen voor een super Kerstfeest voor allen en een voorspoedig Nieuw Jaar (Inshallah),
Ook een speciale gedachte gaat uit naar onze "Lady bossen" zonder wiens 'inspanning' deze site al lang naar 't verleden was verhuisd! (hee mas Henri, ik denk dat die twee Kerst-vrouwtjes op dat plaatje hier boven missy W en LL is, maar met dat dingie op hun hoofd en zo ver over hun ogen, kunnen ze niet zien waar ze lopen, beter maak je EHBO box klaar om wat pleistertjes op de krassen te doen hahaha)
Ennuh Benjamin, ouwe sobat, ik beloof je niet meer te plagen in 't komende jaar (als ik 't niet vergeet!!!) groetjes allemaal dari hiero in de Pacifico, si Kesasar
Terug naar boven Ga naar beneden
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Fijne feestdagen / Season's greetings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne feestdagen / Season's greetings   Fijne feestdagen / Season's greetings Icon_minitimedo 17 dec 2009 - 11:40

aduhh... payah jullie

komen we eindelijkmet een foto van onszelf, is weer niet goed.. hoe toh dese...?
moet dat dingie ook al weg No en dat was juist zo lekker warm, het lijkt bij mij wel Noordpool met al die sneeuw...

santa rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
LL
Admin
LL


Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

Fijne feestdagen / Season's greetings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne feestdagen / Season's greetings   Fijne feestdagen / Season's greetings Icon_minitimedo 17 dec 2009 - 19:03

Dank Om Kesas, voor de speciale gedachte en Om H dank voor de extra supergrote djw.
Enne...lekker warme oortjes hoor, met dit weer....

rendeer santa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

Fijne feestdagen / Season's greetings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne feestdagen / Season's greetings   Fijne feestdagen / Season's greetings Icon_minitimedo 17 dec 2009 - 20:56

voor iedereen die hier komt mampiren

Fijne feestdagen / Season's greetings Wens71 kuskus
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Fijne feestdagen / Season's greetings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fijne feestdagen / Season's greetings   Fijne feestdagen / Season's greetings Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fijne feestdagen / Season's greetings
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Selamat Hari Natal en Tahun Baru / Fijne Feestdagen / Season Greetings.
» Oosters dineren met fijne wijn bij Seray BistOriental
» Loro Blonyo (Javaans bruidspaar) en Feestdagen 2013/2014

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: