Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 www.adventure-site.com

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




www.adventure-site.com Empty
BerichtOnderwerp: www.adventure-site.com   www.adventure-site.com Icon_minitimewo 20 jan 2010 - 19:10

Ik heb hier een link geplaats naar de site van een van mijn bands.
Misschien leuk voor diegenen die van oude nostalgie houden. Je weet wel, die LP's die in de pensions werden grijs gedraaid.
Adoeh, ondanks alle ellende en krappe behuizing toch goed geweest voor onze saamhorigheid.
Ik kon het niet laten en heb enige heimwee naar die tijd, vandaar dat ik met AdVenture ben begonnen in 1999.
Gewoon voor mijzelf en anderen die nog herinneringen willen ophalen uit de pension tijd.
Ister ook seit voor moesiek ini, wadoeh als je wil weten iets over moesiek, boleh deze, vooral als je moesiekant ben.
Ons cultuurgoed toch?
Lumajan ini.

http://indischs-culturele-erfenis.ning.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

www.adventure-site.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: www.adventure-site.com   www.adventure-site.com Icon_minitimewo 20 jan 2010 - 23:16

Hallo Albert,

Ik heb de link bekeken, heel leuk!
Waarom staan de gitaristen (en de zanger of zangeres en toetsenist, bassist) altijd vooraan en de drummer vaak verstopt achteraan?
Mijn zoon drumt als hobby in een bandje (Naast zijn volle baan).
Af en toe krijgt mijn kleindochter "les" van haar papa.
Zie:
https://www.youtube.com/watch?v=DIroHhJsbIo&feature=related (een impressie)
Toen was ze bijna 3 jaar oud. (opgenomen in januari 2008)

Ik heb deze vraag ook weleens aan mijn zoon (Agus) Tiono gevraagd, maar hij vind het niet belangrijk, hij zit en de gitaristen moeten staan en de gitaristen zijn altijd belangrijk om gezien te worden, immers zij en degene die zingt zorgen ervoor dat de muziek (en/of het liedje) goed voor het publiek gebracht moet worden.

Toch vind ik persoonlijk dat de drummer eigenlijk de dirigent van de band is. Als de drummer een fout maakt, dan gaat het hele band de mist in, een gitarist kan makkelijker een klein foutje herstellen, geen grote fout, dat merkt het publiek meteen.
Een goede drummer in een bandje is volgens mij de belangrijkste muziekant.
Adoeh, misschien zeg ik dit wel omdat ik een zeer trotse vader ben over zijn zoon.

Wat vind jij hiervan, Albert?

Groetjes,
DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
 
www.adventure-site.com
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 10 jarig jubileum Adventure - 20 dec 2009 in Lunteren
» 28-02-2010 - The Ventures en Nokie Edwards on stage by AdVenture
» 74 vorsten van Indonesie komen in maart naar Europa
» Stadsarchief opent site over oorlog
» Tangerang Church Site Shuttered By Protesters

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Linken-
Ga naar: