Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 gek op vrouwen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimedi 16 feb 2010 - 16:14

Ik ben heel erg gek opvrouwen, adoeh, vooral de oosterse vrouwen.
Is het zo gek dat ik dat beken?
In mijn leven heb ik heel veel vrouwen mogen hebben, dat komt door mijn muziek, ik heb een pposje in duitsland gespeeld en daar heb ik Duitse, Engels en een AAmerikaanse vrouw/en gehad.
Tot voor kort heb ik een indisch meisje leren kennen en ook een iranese.
Het is wel een verschil zeg, de Duitse zijn heel lief, romantisch en heerlijk in bed, de engelse is wat killer en de amerikaanse wat gelatener wel vurig. Shocked Very Happy Laughing Laughing
Maar ik vind dat mijn oosterse vrouwen het winnen. Niet om het een of ander, ze hebben iets wat mij tijdens het liefdes spel extra stimuleert. affraid
Vergeef mij als ik zo bot binnenkom, maar het is gewoon menselijk en je leert lief te hebben toch?
Ik hou van mooie dingen, muziek, kunstvoorwerpen en ook vrouwen. Een vrouw is een kustvoorwerp je kunt er uren naar kijken, aanraken, koesteren en ervan genieten. Nog ben ik vrij dus ik doe niemand kwaad toch?
Door mijn achtergrond heb ik altijd met vrouwen opgetrokken en zoek vriendschap en troost en nog zoveel meer bij mijn vrouwelijke medemens, die zijn echt.
Mijn mannelijke medemensen zijn vaak haantjes als ze jong zijn en later einzelgangers en hebben meer met zichzelf als met iemand anders van doen.
Ik was nooit zo haantjes en pronkerig met mooie auto's dure kleding etc, had wel een goede baan en mooie carierre, maar uiterlijk vertoon doet mij niets.
Hoe zit dat bij jullie?
Ben benieuwd of jullie dit onderwerp serieus kunnen benaderen. meestal is sex een heikel onderwerp bij de indo's maar nu wordt het tijd dat jullie je aanpassen aan de huidige tijd. doei hug hug duimenop elephant elephant
UGHHHHHHHHH, ik heb gesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimedi 16 feb 2010 - 17:10

Jammer voor jou dat de vrouwtjes niet dusdanig van jou houden, dat ze bij je willen blijven. Je doet dus iets toch niet goed.......

No
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimedi 16 feb 2010 - 19:29

"Jammer voor jou dat de vrouwtjes niet dusdanig van jou houden, dat ze bij je willen blijven. Je doet dus iets toch niet goed......." schreef LL,

En bro. Alby een guitaarist? Vele vrouwen? " Haa!! Eureka", zei hij, " 'kweetut, eelt, dat is 't probleem", je krijgt dat door 'overuse' op z'n Engels (veelvuldig gebruik) ,op zijn vinger(s) dat is Wink si K.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimewo 17 feb 2010 - 19:49

nA ITU DIS, ZE BLIJVEN NIET, OMDAT IK MOET IEDERE KEER TUKAR EN GANTI TOCH?
aDOEH MOET JE ZIEN DEZE, MOOI OF NIET?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimedo 18 feb 2010 - 2:34

Nahh, hier het verschil tussen ons twee.....,
Ik beschouw de vrouw als een schone (beautiful) bloem van uit Allah's tuin, iemand, als't ware 'to have and to hold", om lief te hebben, haar 't beste te geven wat je kan op brengen, in tegenoverstelling tot wat jij van hen denkt, een bloemetje gedrukt op een papieren zakdoekje, mooi, maar een keer te gebruiken, zo als in snuiten en dan weg gooien?
geen wonder dat ze zo vlug pootjes gaan bij jou, die meisjes zijn niet gek toch, " once bitten, twice shy" als je begrijpt wat ik bedoel! Smile Sayo dari hiero!! si K.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimedo 18 feb 2010 - 11:09

Eh, bung niet so dan, alle indo's zijn hetzelfde, alsmaar ada noni's. gewoon sikat en dan andere soeken.
Boleh deze mijn kennis van indische mannen, waar ook ter wereld, adoeh ister vrouwen ister indo deze.
Ik ben niet gelovig maar als ik de christenleer zou volgen moet ik heengaan en mij vermenigvuldigen, wah ken niet met een vrouw alleen, en islam zegt toch je mag verschillende vrouwen hebben, soms tien mek. Nadeel vind ik dat de vrouwen bij die leer tweederangs mensen zijn, ze moetden de man gehoorzamen en als de man hun wil slaan, mog, als ze vreemd gaan ondat ze gedwongen in het huwelijk zijn getreden, wadoeh, ze worden gestenigd.
Dus heren, over de vrouwen valt heel veel te zeggen, ze zijn altijd slachtoffer van de religieen, die door mannen zijn geschreven en bedacht.
Voor mij ister niet heilge geschriften, allemaal door mannen bedacht en opgeschreven.
Ik geloof maar in een ding, in mijzelf en ik heb mijn eigen bijbel, koran en weet ik veel, die van mij en in mijn heilig geschrift staat
Je moet veel liefhebben en alle vrowuen met wie je romantisch kan zijn liefhebben en verwennen. In mijn heilig geschrift staat dat de vrouw gelijkwaardig is aan de man en niet als tweederangs voorwerp.
Daarom, wah, ik ge met veel vrouwen om.
Mannen van hun, macho's mek, maar je moet maar weten, als man naar kerk of weet ik veel, wah dan pas feestnja begint.
Itu dia, diam daim, maar je weet wel, plat mek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimevr 19 feb 2010 - 1:52

Alby-Alby, hier ga je weer alles "zwart verven met de zelfde kwast" (moet wel een grote zijn deze van jouw) Zoveel als er Indische jongens zijn, zijn ze verschillend, niet allemaal het zelfde zoals jij zegt, en vrouwen tweederangs mensen? Om je de waarheid te vertellen ouwe vriend ik denk dat je minder geinformeerd bent dan ik dacht, jammer, jammer si k.
Terug naar boven Ga naar beneden
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimevr 19 feb 2010 - 9:30

Kesasar schreef:
Alby-Alby, hier ga je weer alles "zwart verven met de zelfde kwast" (moet wel een grote zijn deze van jouw) Zoveel als er Indische jongens zijn, zijn ze verschillend, niet allemaal het zelfde zoals jij zegt, en vrouwen tweederangs mensen? .

Bro Albert is geen gemiddelde IndoMan.
Hij is een artis , tukang maen muziek.
In de jaren 60 tot begin jaren 70 zijn er veel Indische jongens die muziek spelen , en uiteraard zijn ze ook populair bij de meisjes . Vooral in discotheken.
In mijn jonge jaren ken ik een paar van die figuren , meisjes bij de vleet .
Ze kunnen ook moeilijk bij 1 meisje of vrouw blijven .
Of hebben ze bindingangst of omdat het zo makkelijk was .
En dat geef soms problemen op hun oude dag .

Ik vraag me af of Bro A succes had bij de Oosterse vrouwen .
(quote:Ik ben heel erg gek opvrouwen, adoeh, vooral de oosterse vrouwen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimevr 19 feb 2010 - 10:11

Citaat :
Ik vraag me af of Bro A succes had bij de Oosterse vrouwen .
(quote:Ik ben heel erg gek opvrouwen, adoeh, vooral de oosterse vrouwen.)

In 2007 in Indonesië geweest. Als Bro A ook naar Indo gaat: wah! Hij wil nooit meer weg I love you
Ze zijn daar gek op..




... 'tukang maen musik'
vooral als het 'buitenlanders' zijn.
Bro A is ook al buitenlander geworden

lol! dubbelop
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimevr 19 feb 2010 - 10:27

OmSid:.....

En dat geef soms problemen op hun oude dag .


Jangkriké wis rosak ditotolin pitik, saiki nggak iso nga....ng maneh... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Gast
Gast




gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitimedi 23 feb 2010 - 13:14

Wah ik ga toch maar naar Indonesie, oosterse vrouwen zijn mysterieus en geweldige partners in de liefde.
Wadoeh, ini orang ada oosterse vriendin, wah lumajan mek.
Ik ga nu vroeg tidur, als ken om 16 uur al.
main main di kamar tidur. wah sedap sekali, daarom ik denk ik ga maar tog naar indonesie.
Ook naar japan een keer want daar adoeh kaja bali, vrouwennja bagus mek.
Hoef eigenlijk ook niet bagus als maar kamasutra liefhebster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gek op vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: gek op vrouwen   gek op vrouwen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gek op vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ‘Vrouwen in Nederlands-Indië’
» WUR steunt vrouwen bij groenteteelt
» Salaris schuinmarcheerders naar vrouwen
» Vrouwen en kinderen in minirokjes op de been in Jakarta
» 25 Indonesische vrouwen in Saudische dodencel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: