Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 n Indo in Canada - 20

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

n Indo in Canada - 20 Empty
BerichtOnderwerp: n Indo in Canada - 20   n Indo in Canada - 20 Icon_minitimema 22 maa 2010 - 16:04

aflevering #20
23 nov, 20:39

Enfin, ik lekker naar mijn bureau en erop verheugende dat ik eindelijk naa n aantal jaren hier te wonen, mooie en leuke LEVENDE bloemen naar huis mee kon nemen. En nog zooo goedkoop ook nog weet je.

Enfin, 5 min. voordat we ophielden met werken, ik weer naar de toilet. En tot mijn verbaaaaazing? stonden er daar n paar mannen voor mijn kleine sinkjes die met bloemen gevuld waren. Ik tegen hun: "WAT doen jullie hier? DIT is het vrouwen toilet!!" hihi die mannen werden vuuuurrood en renden zowat uit de toilet. Enfin, ik mijn bloemetjes netjes inpakken en zo.. en toen ik eruit liep, stond daar een heer... en toen ik dus langs hem wilde lopen, zei ik aan hem: "WAT is er toch met jullie mannen vandaag? Jullie zitten in de verkeerde toilet. Die van jullie is aan de andere kant!"...........

Toen die mij zachtjes bij de schouder nam en me omdraaide en naar de deur wees. Waar in hele hele hele grote letters stond: Mens! Mensekinderen, heb ik me effies blauw gelachen. Ik ook nog heel droog. "OOOOO! NU, begrijp ik waarom jullie van die rare sinkjes hebben? Maar HOE doen jullie dat dan, als jullie met meerderen naar de toilet moeten? Er is alleen maar EEN toilet!"

enfin, die man werd rood en wit en draaide zich om en rende zowat van me vandaan. Ondertussen hadden die collegas dat allemaal gezien en die leukerds wisten al de hele middag dat ik die bloemen in de mannen toilet had gedaan. DIE hadden niets gezegd, want ze wilden allemaal weten HOE dat met mij, die mannen en die bloemen van me, zou aflopen! hihihi. ik heb er echt lang goed om zitten en lopen grinneken. NU weet ik tenminste hoe n mannen toilet er van binnen uit zag! alleen heb ik nooit n man erin zien plassen! ik weet nog niet of dat n geluk is of n pech! hihihi

oh jaaa, en dan mijn encounter met Meneer Hitchcock. Op n dag, kreeg ik telefoon. En n Mister Hitscock zei dat ie met me wilde praten over n urine specimen... Ik dacht, bij mezelf? Wat is dit? Iemand die leuk wilt doen tierlijk. Dus ik: "OOH? Mr. Hitchcock? aaah, very glad to make your acquaintance... I am Sophia Loren.. goodbye." en ik hing die telefoon op! Wat will nu het geval dat ook dit weer door mijn collegas was overhoord en gelijk lag de hele bubs in n deuk... Ze zeiden aan mij, dat er WERKELIJK een Mr. Hitchcock was... en ik keek hun aan en dacht bij mezelf. jaaa heee! vroeger opstaan hoor. Ik ken jullie geintjes wel, ik val er niet voor.. t Volgende ogenblik, zag ik n heer op mijn bureau en mij afstevenen... En toen die voor me stond, sudah, die collegas, wisten niet waar ze moesten kijken en zo.. En die meneer: "hmhm, ARE YOU, Sophia Loren?" IK: "Yes, Sir! I am Sophia Loren! Can I help you?" Hij stak zijn driver's licence uit naar mij en daar stond ik als n gek natuurlijk want die man heette ECHT: Alfred Hitchcock! wah, ik verlegen joh en toen keken we mekaar aan en lagen in n deuk! Enfin, het was goed afgelopen. Ik durf er mijn nek om te verwedden, dat die man tijdens zijn leven er veel last van gehad kon hebben, met die naam van hem! hahahaha.

wordt vervolgt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
n Indo in Canada - 20
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» n Indo in Canada - 22
» n Indo in Canada - 23
» n Indo in Canada - 13
» n Indo in Canada - 24
» n Indo in Canada - 14

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Brush vertelt-
Ga naar: