Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Pasar Malam voor jong en oud

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Pasar Malam voor jong en oud Empty
BerichtOnderwerp: Pasar Malam voor jong en oud   Pasar Malam voor jong en oud Icon_minitimedi 30 maa 2010 - 10:48

Pasar Malam voor jong en oud
dinsdag 30 maart 2010 10:34

ZWOLLE - In de Zwolse IJsselhallen wordt van 3 tot en met 5 april alweer voor de 13e keer de Pasar Malam gehouden. Ook dit jaar is er op het paasevenement voor (heel) jong tot oud van alles te doen, volgens organisator Henri Rudölph. Hij heeft de organisatie 13 jaar geleden overgenomen. “Sindsdien heb ik me vooral gericht op culturele activiteiten”, vertelt hij. “Het is voor mij meer een uit de hand gelopen hobby geworden. Een stuk nostalgie, ook omdat ik zelf oorspronkelijk uit Indonesië kom.”

Activiteiten zijn er al voor kinderen van één tot vier jaar die in de nieuwe Printiel (kleintjes) hoek kunnen luisteren naar verhaaltjes, voorgelezen door kunstenares Sarah Joan. Maar ook oudere jongeren en volwassenen kunnen genieten van oud-Indische verhalen. Tevens zijn er Indonesische dansen te bewonderen in exclusieve klederdracht. Geïnteresseerden kunnen bovendien danslessen volgen.

Zo is er op de twee podia, cultureel en entertainment, van alles te doen. “Kinderen kunnen knippen en krijgen ballons van een clown. De nicht van Wieteke van Dort, tante Toet, maakt haar opwachting en Oscar Harris treedt op. Verder doen we kooksessies en zijn er tal van lekkernijen gratis verkrijgbaar”, somt Rudölph op. “Bezoekers kunnen er gemakkelijk een dag vertoeven. Ook backpackers kunnen zich laten informeren over reizen door Indonesië, er is houtsnijwerk te bewonderen, batikwerk en een modeshow met Indonesische stoffen.

Kijk voor meer informatie op de achterpagina van deze krant. Knip de kortingsbon uit en ontvang 1 euro korting op de toegangsprijs.


Burgmedia/de swollenaer
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Pasar Malam voor jong en oud
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Markt wil niet wijken voor pasar malam
» Zoon van oprichtster Pasar Malam Besar eist erkenning voor moeder
» Pasar Malam in Catharinahof
» Openlucht Pasar Malam in Emmen, 15 en 16 mei as.
» Pasar Malam in Weddesteyn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: