Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Diefstal 4 meibloemen erg pijnlijk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Diefstal 4 meibloemen erg pijnlijk Empty
BerichtOnderwerp: Diefstal 4 meibloemen erg pijnlijk   Diefstal 4 meibloemen erg pijnlijk Icon_minitimeza 8 mei 2010 - 10:25

Diefstal 4 meibloemen erg pijnlijk
zaterdag 08 mei 2010 | 11:45 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 08 mei 2010 | 11:46

TIEL - "Het zit me gewoon niet lekker dat die bloemen gestolen zijn", noemt hij het eerst nog.

Maar wie Gerrit-Pieter de Boer uit Tiel iets langer spreekt hoort dat het dieper zit: "Een klap in ons gezicht."

Ieder jaar op 4 mei herdenkt de 73-jarige De Boer bij de Tielse Sint Maartenskerk zijn schoonouders. De vader van zijn vrouw liet het leven tijdens dwangarbeid aan de Birmalijn, diens vrouw later in Jakarta. "Mijn vrouw is erg slecht ter been. Dus gaan we daags na de herdenking –op Bevrijdingsdag– terug naar het monument. Om samen een kleine herdenking te doen. En de bloemen nogmaals symbolisch aan te bieden."

Maar woensdag liep dat uit op een teleurstelling: drie van de vijf bossen die de avond ervoor werden gelegd waren verdwenen. "Ik heb nog gezocht in de heggen en in de gracht; niets gevonden. Zoiets hoort toch niet?", zegt De Boer, zelf het antwoord gevend. "Het waren heel mooie bossen, misschien dat kleine kinderen ze al voor Moederdag hebben meegenomen..."

De Boer heeft bij de politie aangifte gedaan van diefstal.

De Gelderlander
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Diefstal 4 meibloemen erg pijnlijk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Luxe gevangenissen pijnlijk voor Jakarta
» Koppel loopt ‘walk of shame’ na diefstal Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: