Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam'

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Pengopi

Pengopi


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 08-12-08

'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Empty
BerichtOnderwerp: 'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam'   'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Icon_minitimema 9 feb 2009 - 12:24

'Garuda Indonesia vanaf juni weer naar Amsterdam'

09-02-2009

DEN HAAG - De Indonesische luchtvaartmaatschappij Garuda keert waarschijnlijk in juni weer terug op Europese bodem. Dat verwacht vicepresident Jusuf Kalla van Indonesië, zo meldt het persbureau Antara. Kalla is sinds zaterdag in Nederland voor een officieel bezoek. “We hopen dat Garuda in juni van dit jaar de vluchten naar Amsterdam kan hervatten.” Garuda Indonesia staat op de Europese zwarte lijst van vliegmaatschappijen die niet in Europa welkom zijn.


Volgens Kalla moest Garuda op zestig punten verbetering aanbrengen om weer terug te mogen keren naar Europa. Op dit moment staan nog tien zaken open. De vicepresident denkt dat de Indonesische staatsmaatschappij twee maanden nodig heeft om de lijst leeg te krijgen.

Met goedkeuring uit Brussel kan de luchtvaartmaatschappij in dat geval in juni weer tussen Jakarta en Amsterdam vliegen.

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=29549
Terug naar boven Ga naar beneden
Kupang




Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 19-01-09
Leeftijd : 63
Woonplaats : Vlaardingen/NL

'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Empty
BerichtOnderwerp: Garuda weer naar NL   'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Icon_minitimema 9 feb 2009 - 15:02

L.S.;

Ik had daar al over gehoord.Toch dank voor info.Vraag me af,of men dan ook z'on gratis binnenlandse vlucht erbij is als men met Garuda vliegt,.Geldde dat aklleen maar v A'dam baar Ind. en daar een gratis lokale vlucht,of ook voor als je het land uitgaat v.a,. een vliegveld buiten Jakarta.
Bv dank voor de info,.

Hoogachtend:
DP Tick
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kerajaan-indonesia.blogspot.com
Arek Suroboyo

Arek Suroboyo


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-01-09
Leeftijd : 83
Woonplaats : Den Helder

'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam'   'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Icon_minitimema 9 feb 2009 - 15:13

Zou het plan onderhoud van Garuda vloot naar Schiphol gaan.Dat is waarschijnlijk wat Brussel wil.Ik heb in 2005 Bali - Surabaya v.v.
gevlogen met Mandala Air en het als positief ervaren.Ik heb me laten vertellen dat Mandala Air een onderdeel is van de AURI(Angkatan Udara Republik Indonesia-Indonesische Luchtmacht).De uiterlijke zaken van het vliegtuig was OK,ik weet natuurlijk niet hoe de veiligheid en de techniek ervoor staat.

John Dave Boon
Terug naar boven Ga naar beneden
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam'   'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Icon_minitimema 23 feb 2009 - 9:33

Arek Suroboyo schreef:
Zou het plan onderhoud van Garuda vloot naar Schiphol gaan.Dat is waarschijnlijk wat Brussel wil.
Als dit waar is beschouw ik het als koppelverkoop.
Je mag naar Amsterdam vliegen , maar jullie vliegtuigen moeten wel bij de Nederlandse handen komen.

Verkapte neo kolonialisme.
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam'   'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Icon_minitimema 23 feb 2009 - 10:59

duimenop OmSid is weer terug van vakantie........ batterij opgeladen voor weer een jaartje NL Wink

Daar ook met Garuda gevlogen Om?


welkom terug sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Kupang




Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 19-01-09
Leeftijd : 63
Woonplaats : Vlaardingen/NL

'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Empty
BerichtOnderwerp: Garuda weer nar NL.   'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Icon_minitimedi 24 feb 2009 - 17:01

OmSid schreef:
Arek Suroboyo schreef:
Zou het plan onderhoud van Garuda vloot naar Schiphol gaan.Dat is waarschijnlijk wat Brussel wil.
Als dit waar is beschouw ik het als koppelverkoop.
Je mag naar Amsterdam vliegen , maar jullie vliegtuigen moeten wel bij de Nederlandse handen komen.

Verkapte neo kolonialisme.


Geachte mevrouw;

Tsja,zo zou je het kunnen noemen;verkapt kolonialisme;doch ik denk niet,dat het echt zo is.
Helaas zijn er met Garuda nu eenmaal dingen gebeurd en toen moest men beslssingen nemen in Europa.
Daar Indonesie op tal v gebeiden goede contacten heeft met Indonesie,is dit zo gekomen.
Het is natuurlijk heel goed,dat de vliegtuigen nu behandeld worden en aan de hoge veiligheidseisen in Europa kunnen voldoen.
Voorheen heeft Indonesie zijn PTT ook laten updaten door de Nederlandse PTT en nu gaat ook alles prima met die PTT.
Ik denk,dat we goed van elkaar leren.Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen.Juist de bereidheid van Indonesie om aan anderen hulp te vragen is een ding,wat in hen te prijzen is.Ook:dan kunne we voortaan weer met Garuda naar Indonesie vliegen,daar ik denk,dat we daarmee ook Indonesie steunen.
Verder weet ik ook niet,wat ik erover moet zeggen.
Okay;het allerbeste verder.

Hoogachtend:
D.P. Tick
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kerajaan-indonesia.blogspot.com
Gesponsorde inhoud





'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam'   'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam' Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Garuda Indonesië vanaf juni weer naar Amsterdam'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Garuda vanaf 1 juni 2010 weer op route Jakarta-Amsterdam
» Alle Garuda-vluchten Jakarta-Amsterdam weer non-stop
»  Garuda vanaf juli 6 keer per week naar Jakarta
» Garuda niet meer rechtstreeks naar Amsterdam
» Garuda vlucht Amsterdam naar Ambon met 16 uur verkort

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Actueel-
Ga naar: