Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Empty
BerichtOnderwerp: I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN   I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 10:00

Pierre Bovens overleden
09/02/2011

I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN 1297403321-630

Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN, is op 71-jarige leeftijd plotseling overleden.


In de vroege ochtend van 7 februari is op 71-jarige leeftijd Pierre Bovens onverwachts overleden. Pierre is de afgelopen 16 jaar bestuurslid geweest van de Stichting Hulp aan Landgenoten in Indonesië (HALIN), de laatste jaren was hij vice-voorzitter. Wij hebben hem in die tijd leren kennen als een bevlogen en geëngageerd belangenbehartiger van de mensen die hij vertegenwoordigde. Had hij eenmaal iets in zijn hoofd dan streefde hij dat na met grote vasthoudendheid. Voor de buitenwereld was hij de verpersoonlijking van HALIN. Een klap natuurlijk voor het bestuur van de stichting, temeer daar ook de secretaris, Liesbeth van der Heijde-Göllner, in oktober vorig jaar na een kort ziekbed overleed. Wij zullen Pierre’s markante verschijning zeer missen. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden.

Pelita.nl

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
LL
Admin
LL


Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Empty
BerichtOnderwerp: Re: I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN   I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 16:07

Vandaag, 12 februari, is onder grote belangstelling afscheid genomen van Pierre Bovens.

I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN 1297511394-180 I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN 1297511394-261
I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN 1297511703-712

Op I4E staat een verslag van dit afscheid.

Selamat jalan Pak Pierre!


Laatst aangepast door LL op zo 13 feb 2011 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
wujud
Admin
wujud


Aantal berichten : 1008
Registratiedatum : 08-12-08

I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Empty
BerichtOnderwerp: Re: I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN   I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 23:27

'
I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN 04a Selamat jalan Pak Pierre..

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Boeroeng

Boeroeng


Aantal berichten : 931
Registratiedatum : 03-01-09

I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Empty
BerichtOnderwerp: Re: I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN   I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 23:53

Nu ben ik Pierre Bovens slechts 1 x tegengekomen op het internet en ik had zodoende altijd gedacht dat hij redelijk onbekend was in het Indische wereldje. Daarom verbaasde mij het aantal reacties op I4E op zijn overlijdensbericht.

Die ene keer was op het forum Indisch Informatiepunt en misschien herinneren enkele lezers nog die HALIN-discussie ?
Een wiseguy wist allemaal te vertellen hoe HALIN het moest aanpakken, mar feitelijk stelde hij voor om te stoppen met concrete hulpverlening aan oudere Indische mensen .
Om ergens zich geloofwaardig voor te doen schreef hij dat hij HALIN-donateur was ..
Pierre, die onderwijl het topic was binnengekomen, was de donateurslijst nagegaan maar kon de opgegeven naam niet vinden.
De wisequy zat natuurlijk te liegen en zijn naam was niet volgens zijn nickname
Toevallig had hij eerder zijn emailadres waarin zijn achternaam stond al op het IIP gezet. Toen iemand dat schreef in die HALIN-discussie verwijderde hij snel dat adres....
te laattttttttttt.... ik had het al genoteerd.
Ik kon achterhalen dat hij in Zeeland woonde, niks Indisch was, maar wel geinteresseerd in Nederlandse taal. Hij schreef ook op Indahnesia.com..
Enfin.... nav die discussie besloot ik een bedragje naar Halin te sturen, wat ik nu jaarlijks doe.

Tot zover mijn I.M.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Empty
BerichtOnderwerp: Re: I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN   I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I.M. Pierre Bovens, vice-voorzitter van de Stichting HALIN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ricky Risolles en Louis Drabe t.b.v. Stichting Halin
» Benefietconcert voor Stichting Halin, 22 januari 2012, Overasselt
» Erry Stoové nieuwe voorzitter Stichting Herdenking 15 Augustus 1945
» Pierre Corneille in 'Vals Plat' - 25 jan. 16.30 uur - Nederland 2.
» Pierre Corneille bij 'Vals Plat', zaterdag 3 mei om 16.30 uur bij de NTR op Nederland 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: