Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Xander de Buisonjé maakt rock-’n-roll voor baby’s

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Xander de Buisonjé maakt rock-’n-roll voor baby’s Empty
BerichtOnderwerp: Xander de Buisonjé maakt rock-’n-roll voor baby’s   Xander de Buisonjé maakt rock-’n-roll voor baby’s Icon_minitimevr 18 feb 2011 - 9:56

Xander de Buisonjé maakt rock-’n-roll voor baby’s
Door: Redactie MSM
Gepubliceerd: woensdag 16 februari 2011 22:42
Update: gisteren 00:20


Xander de Buisonjé maakt rock-’n-roll voor baby’s Xxxxx10
Vaderschap is rock-’n-roll, liet Xander de Buisonjé al eerder weten. Gisteren kwam zijn cd uit met rock-’n-roll voor de allerkleinsten.

‘Misschien is mijn leven nu nog wel meer rock-’n-roll dan wanneer ik elke avond om vijf uur zou thuiskomen met een stuk in mijn kraag’, verdedigde Xander de Buisonjé afgelopen november zijn ogenschijnlijk burgerlijke levensstijl tegenover MSM. De meest gewilde pappa onder de Nederlandse mamma’s vond het verschonen van zoontje Dex in Amstelveen net zo stoer als zijn woelige jaren in de kroeg.

Op de Negenmaandenbeurs, buurman van de Huishoudbeurs, zette hij gisteren zijn uitspraak kracht bij door ouderschap letterlijk samen te brengen met rock-’n-roll. Voor een leger pers, snottebellen en dikke buiken presenteerde De Buisonjé zijn eerste baby-cd.


Slaapmuziek

Op het schijfje, bedoeld om kindertjes in slaap te helpen, klinken liefelijke pianodeuntjes en zacht geneurie van Xander en vriendin Sophie. ‘Dex huilt nogal veel. We kwamen erachter dat hij rustig werd als ik speelde. Misschien kan dit ook andere ouders met huilbaby’s helpen.’

Empirisch onderzoek tijdens de cd-presentatie biedt bevestiging noch ontkenning. Enkele proefbaby’s worden in bedjes op het podium gelegd om de uitwerking van de rustgevende muziek te ondergaan. ‘Je moet het in perspectief zien hè’, dekt De Buisonjé zich van tevoren alvast lachend in. Enige minuten na de eerste pianoklanken probeert een hummeltje met een aanzienlijke krullenbos zich op te trekken aan de houten spijlen van zijn bedje. In de box ernaast pakt een meisje met een roze stiekje in het haar een drinkbeker af van haar bedgenootje. Gelukkig zijn er ook enkele conformisten in de zaal: twee baby’s slapen onverstoorbaar door terwijl fotografen en De Buisonjé zich over hun bedje buigen.


Toekomstmuziek

Of de nieuwe cd van de ex-Volumia!-zanger ook zijn toekomstmuziek is? ‘Nee, dat is helemaal niet de bedoeling. We gaan hier niet mee optreden ofzo, no way!’ Hij verbaast zich over alle aandacht en haast zich te zeggen: ‘De cd moet natuurlijk niet voor mijn nieuwe eigen album gaan. De baby-cd is gewoon iets grappigs dat ontstond toen ik gevraagd werd om de Negenmaandenbeurs te openen.’

Eh, ja Xander, daarover gesproken, is een babybeurs De Buisonjé in zijn natuurlijke habitat? ‘Nee ik kom hier nooit. Maar dat is vooral omdat ik op grote evenementen niet anoniem kan bewegen. Verder halen Sophie en ik ongeveer even vaak de luiers hoor.’

depers.nl



omroepbrabant meldt: "De cd is speciaal voor baby's, om ze makkelijker in slaap te krijgen. Het schijfje is binnenkort te koop bij het Kruidvat."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Xander de Buisonjé maakt rock-’n-roll voor baby’s
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Single van Xander de Buisonjé uitgesteld door zorgen om zoontje
» Benefiet voor Omroep Rijswijk... Indo Rock !
» Blaudzun maakt titelsong voor film Ventoux
» Stichting Anakita maakt lesboekje voor kinderen
» Presentator maakt theatershow `Het Genootschap van Wereldbetermakers` voor het goede doel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: