Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hernia voor Wibi Soerjadi

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Hernia voor Wibi Soerjadi Empty
BerichtOnderwerp: Hernia voor Wibi Soerjadi   Hernia voor Wibi Soerjadi Icon_minitimedo 3 maa 2011 - 16:21

do 03 mrt 2011, 06:00
Hernia voor Wibi Soerjadi
door Mariët Oosterwijk


AMSTERDAM - Wibi’s 41ste verjaardag verliep gisteren minder feestelijk dan gehoopt. De pianist moest voor onderzoek naar het ziekenhuis, vanwege onverwacht heftige pijn die zich zondagnacht in zijn rechterbeen openbaarde. Een MRI-scan heeft inmiddels uitsluitsel gebracht…

Hernia voor Wibi Soerjadi 1299153755-720
Foto: AB BLAUW

De onfortuinlijke pianist meldde zich gistermiddag in het ziekenhuis voor een MRI-scan. Die wees uit dat Wibi een hernia heeft, die wordt veroorzaakt door ischias, een vorm van zenuwpijn in de rug. „Ik kan niet lopen, en zelfs liggen is erg pijnlijk” liet hij maandag al weten.

Gelukkig heeft hij het volste vertrouwen in de neuroloog in wiens handen zijn gezondheid nu ligt. „Normaal gesproken staat er maanden voor herstel. Maar ik krijg een injectie in mijn rug. Geen pijn meer en kunnen spelen is op dit moment het mooiste verjaardagscadeau. Alle optredens kunnen doorgaan. Dus ook mijn verjaardagsconcert aanstaande zondag!”

Het is al zijn tweede tegenslag in het nog maar prille 2011. Zo moest de pianist drie weken geleden nog één van zijn twee lievelingspaarden laten inslapen, omdat zij tijdens een buitenrit haar kootbeen had gebroken

Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Hernia voor Wibi Soerjadi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hernia voor Wibi Soerjadi   Hernia voor Wibi Soerjadi Icon_minitimeza 19 maa 2011 - 12:08


Wibi krijgt bed in Delamar Theater
C. Klaassen | 18-03-11 | 14:29

Wibi Soerjadi heeft deze week een speciaal bed laten plaatsen in de solistenkamer van het Amsterdamse Delamar Theater. De arme pianist heeft zo veel last van zijn hernia dat hij zijn concerten voortaan voorbereidt vanuit bed.

"Hij heeft van zijn neuroloog een ruggenprik gekregen en moet zo veel mogelijk rust houden in de hoop dat de klachten afnemen", vertelt Wibi's manager aan het AD. De geplande concerten van Soerjadi in maart, april en mei gaan vooralsnog door. "Voor de periode daarna worden geen concerten ingepland. We willen eerst weten hoe Wibi herstelt."

De 40-jarige Soerjadi heeft geregeld lichamelijke klachten. De pianist ontdekte eerder deze maand dat de zenuwpijn in zijn rug wordt veroorzaakt door een hernia. Het herstel kan maanden gaan duren, vertelde Soerjardi eerder.



SpitsNieuws
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Hernia voor Wibi Soerjadi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hernia voor Wibi Soerjadi   Hernia voor Wibi Soerjadi Icon_minitimevr 3 jun 2011 - 19:49

Wibi Soerjadi schrapt shows wegens hernia
Uitgegeven: 3 juni 2011 19:56

AMSTERDAM - Wibi Soerjadi heeft weer een reeks concerten moeten afzeggen. De pianist heeft nog te veel last van een hernia om naar Indonesië te vliegen om daar achter de vleugel te kruipen.

Soerjadi heeft al lange tijd last van zijn rug. "Zo triest. Ik heb mijn concerten in Indonesië af moeten zeggen", twitterde Soerjadi vrijdagmiddag.

"In verband met mijn hernia kan ik geen zestien uur vliegen. Hoewel het steeds beter gaat met mijn rug, is de vlucht nog te veel gevraagd."


Het afzeggen van de shows is voor Wibi extra zuur. "Ik had er zo veel zin in. Mijn vader zou een van de shows bijwonen." De concerten worden opnieuw ingepland. "Hopelijk kan ik snel optreden in Indonesië."


Nu.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Hernia voor Wibi Soerjadi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hernia voor Wibi Soerjadi   Hernia voor Wibi Soerjadi Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hernia voor Wibi Soerjadi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wibi Soerjadi wil kinderen
» De keuzes van Wibi Soerjadi
» 'Wibi Soerjadi bijna blut'
» Wibi Soerjadi eindelijk aan de vrouw
» Wibi Soerjadi woest op Boulevard

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: