Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Privé-rondreis over Bali

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Privé-rondreis over Bali  Empty
BerichtOnderwerp: Privé-rondreis over Bali    Privé-rondreis over Bali  Icon_minitimema 7 maa 2011 - 11:38

vr 04 mrt 2011, 13:17
UIT&THUIS

Amsterdam - Wekelijks neemt de Reiskrant een kijkje op Schiphol om reizigers te vragen naar hun vakantie.

UIT: Privé-rondreis over Bali

Privé-rondreis over Bali  Uit_8210 Stella en Cees gaan naar Bali.

Wie: Stella en Cees
Woonplaats: Laren
Waarheen: Bali
Duur: Zestien dagen
Accommodatie: Hotels
Geboekt bij: OAD

Verwachting: Cees: „We gaan een privé-rondreis maken, in een auto met eigen chauffeur. We willen zoveel mogelijk zien en op deze manier hoef je niet te wachten bij bezienswaardigheden waar je liever niet heen gaat en kun je langer blijven bij dingen die je beter wilt bekijken.

Het is een uitgezette reis waar we zelf heel veel kunnen inbrengen. In Thailand hebben we dit ook zo gedaan en dat is prima bevallen. Een privé-rondreis is gewoon heel relaxt. Daarbij gaan we ook niet elke dag naar een ander hotel, we blijven steeds twee, of drie nachten op dezelfde plek. Ook dat geeft rust.”

Stella: „We maken elk jaar een verre reis en gaan dan vooral voor de natuur en de cultuur. En op Bali is heel veel cultuur, mooie plaatsjes, tempels en ik hoop ook nog een Balinese dansgroep te zien. Verder kun je kookcursussen volgen en we willen graag veel lokale mensen ontmoeten, dat is ook altijd zo leuk. En het eten moet heel lekker zijn op Bali, ik ben benieuwd.”

Cees: „Ik wil ook graag duiken, ik heb gelezen dat er in het noordwesten mooie koraalriffen zijn. Dat is het voordeel van een privé-rondreis. We zeggen gewoon we daarheen willen. Om toch uitgerust thuis te komen, liggen we de laatste dagen lekker bij het zwembad.”

Kosten: 1650 euro p.p.


De THUIS komst gaat over een vakantie in Zuid-Afrika... Razz dat verhaal staat op de site van de


Telegraaf/Reiskrant

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
aagjelammers




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-12-11
Leeftijd : 38
Woonplaats : Netherlands

Privé-rondreis over Bali  Empty
BerichtOnderwerp: Reisinformatie :: Privé-rondreis over Bali   Privé-rondreis over Bali  Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 9:35

Hallo ..
De informatie die u gedeeld in de post is een grote hulp voor mij. Ik ben blij dat ik bezocht hier en te weten komen over de plaats Bali. Ik heb er nooit eerder geweest en dit keer ik kijk er naar uit. Ik zal uitkijken naar je in de toekomst.

Terug naar boven Ga naar beneden
martinjefferson




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 06-12-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nederland

Privé-rondreis over Bali  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privé-rondreis over Bali    Privé-rondreis over Bali  Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 5:20

Ik ben van plan naar Bali volgende maand en ik ben niet veel bekend over deze bestemming .. Dit bericht deelt zeer essentiële kennis voor het plannen van de reis naar Bali .. Deze informatie is zeer gunstig voor mij, terwijl verder te gaan voor mij Bali reis
______________________________________________________________________________
Op zoek naar villa's huren spanje | villa costa blanca
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Privé-rondreis over Bali  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Privé-rondreis over Bali    Privé-rondreis over Bali  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Privé-rondreis over Bali
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Bali Book: Luxe privé villa's op Bali
» Rondreis Hoogtepunten Java en Bali
» Eerst een beetje Bahasa Indonesia leren, daarna een rondreis vakantie naar Indonesië.
» Rondreis over Flores (1) - Flores Indonesië
» Wandelvierdaagse Bali

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Reizen :: Reisinformatie-
Ga naar: