Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitimeza 3 jan 2009 - 22:52

Hallo Allemaal.

Ik weet niet of ik nu goed doe.
Het is namelijk zo,..
ik wil iets gaan schrijven bij Praatcafé/Ngobrol,
zomaar om even uit te proberen
Ik was zeker 4 minuten bezig geweest voordat ik hier op deze kolom kan schrijven....
Eerlijk gezegd,....ik zal spoedig de MSM Groups Site Indonesie toch wel missen denk ik.

Ik ben lid van diverse MSN Groups Sites, deze groepen gaan over naar diverse sites, onder anderen:
Windows Groups Live,
Multiply,
Omni-Chat,
Weblog,
Website.
Het is dus een ware uittocht van de MSN leden naar allerlei soorten sites.
Het doet mij terug denken aan de Indo's, Indiegangers en Totoks toen wij allemaal uit het voormalige Nederlands-Indie weg moesten,....
De meesten gaan naar Nederland.
Menigen naar de USA, Canada, Australie, New Zealand etcetera.
Hierdoor zien wij elkaar niet meer.

Enfin,....ik hoop het dat er alle MSN leden van Indonesie(althans zoveel mogelijk) toch mee gaan naar deze nieuwe website "Indonesië"

Adios y Hasta Lavista,
Ben
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitimeza 3 jan 2009 - 23:46

Ach ja, Ben,

"het leven is leren", zegt men weleens.
En ook: "men is nooit te oud om te leren".
Ook al heeft het 4 minuten geduurd, het is je uiteindelijk toch gelukt een bericht te maken moet je maar denken.
Het is eigenlijk heel simpel: om een nieuw onderwerp te maken moet je op New Post klikken, om te antwoorden is de knop Post Reply.
Als je vragen hebt?
Onder Welkom vind je een plek waar je ze kunt stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gast
Gast




Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 18:23

Mbak Wujud.

Bedankt, zeg.

Jij hebt gelijk, dong,....Je bent nooit te oud om te leren.
Ik begin hier een klein beetje te begrijpen.

Wat heel goed op jullie website is namelijk,...........
De lettertjes kan ik hier beter zien dan op jullie MSN Indonesië.
Zelfs op mijn LapTop(NoteBook) kan ik ook allemaal goed zien en goed lezen.

Door de weeks werk ik op mijn DeskTop(Computer, PC) met grote monitor van 22 inch
In de weekends werk ik op mijn LapTop(NoteBook) met 15 inch monitor in de woonkamer(gezelliger dan boven in de PC-Room)


Ik zie hier nog geen foto's staan.
Ik ben dus benieuwd of de foto's die hier geplaats zijn beter tot uiting komen dan op jullie conventionele MSN Groups Site van de Tempo Dulu(Tempo Doeloe)

Nu jullie deze website hebben, dan is jullie MSN Indonesie van de Tempo Dulu, toch..?!?!!

Ik zie hier en daar bekende namen vanuit de MSN Indonesie Tempo Dulu, onder ander Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haren,....
Zij lijkt echt op een lovely(sweet) Indo Woman uit Jakarta, Bogor, Bandung, Lembang of Cianjur in West-Java.

Salam,
Ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
hartelief

hartelief


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 68
Woonplaats : groot amsterdam

Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 19:41

who me?

Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Hliefrr7.th
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitimezo 4 jan 2009 - 23:56

Astagaaaaa,.....Mbak Hartelief.

Jij bent echt lucu(= loetjoe = grappig) vind ik.

Ik herken jouw foto meteen hoor.!!!!

Jij hebt heel knap gedaan, vind ik.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als iemand sterk in wonderen geloven,....
komt misschien eens wel uit, denk ik.

Groetjes,
Ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitimema 5 jan 2009 - 1:07

Hee missy Wu!!, ik denk dat je beter je sapu lidi uit 't hoekje gaat halen, si Benjamin denkt dat het al lente is als je zijn manier van schrijven een beetje bestudeert als hij het over Harteliefje heeft, Hahaha, ja, ik denk dat Hartelief beter een emmer met ijs-koud water handig houd om Benjamin af te koelen! Zo kan je weer zien h`e dat een ouwe bok nog steeds een groen blaadje lust !
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitimema 5 jan 2009 - 8:48

Om, een sapulidi of pigeonmail richting the mrs?

Het is nog iets te vroeg voor lentekriebels en die emmer met water is straks levensgevaarlijk: als Hartelief die een nachtje buiten zet is het 1 klomp ijs geworden..
Het is maar dat si B. gewaarschuwd is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gast
Gast




Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Kepada Mbak Wujud   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitimema 12 jan 2009 - 15:54

Astagaaaa,.......echt Lucu deze.

Mbak Wujud,....ik wist niet dat jij zo lucu(grapig) bent.

Over de Sapu Lidi gesproken.
Op mijn sites heb ik twee schoonheden met sapu lidi als moderator.
Door de afgelopen koude dagen van minus 12 tot minus 4 graden
en op sommige plaatsen veel sneeuw blijven liggen zijn alle sapu lidi van beide moderators bevroren en hun reserve sapulidi in de schuur(iets groter dan een opbergbox en kleiner dan een autogarage) helemaal slap geworden door de kou en vocht in de schuur.

Mbak Wujud,....ik heb jou nog nooit ontmoet en jouw foto met of zonder spau lidi ook never gezien,....dus kan ik het helemaal niets van zeggen over jou.
Wel verklap ik even dat ik graag naar schoonheden met lange zwarte haren kijk.
Het kan uiteraard zijn dat jij korte of lange blonde haren hebt. Sommige Indo's hebben donkerblonde korte of lange haren.

Mbak Wujud, als jij geen foto van jezelf wil plaatsen, kan jij ook een foto van je sapu lidi op deze gezellige Indonesie site toch wel publiceren(plaatsen) vind ik.
Geen kleine foto, maar een duidelijke foto van een echte sapu lidi made in Indonesia.
De sapu lidi made in Pasar Malam zijn niet zo mooi en niet zo stevig, de sapu lidi made in Tong Tong Fair zal ook wel niet mooi en niet stevig zijn.
Misschien ben ik ouderwets, maar ik houd van stevige dingen.

Een gezellige maandag avond 12 januari 2009.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.   Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een ware uittocht van de MSN Groups Site leden naar diverse bestemmingen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Disbanding Violent Groups Not the Answer: Mahfud M.D.( Sequel to SBY's call to wipe out "violent groups"
» Honderden doden ramadan-uittocht Indonesië
» Vanaf 7 april 2011: diverse tentoonsteliingen in Gorinchem
» De meest romantische bestemmingen
» Buitenkampers, draait vanaf oktober in diverse bioscopen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: