Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011   Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 20:16


Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk'

zondag 22 mei 2011


De zesdelige reeks 'Op Zoek naar Geluk' die de TROS vanaf maandag 23 mei uitzendt, is geïnspireerd op de bestseller 'Eten, Bidden, Beminnen' van Elizabeth Gilbert. Bekende Nederlandse koppels reizen naar Bali waar ze op zoek gaan naar dat wat hen gelukkig maakt. Hoe kijken ze terug op het leven wat ze tot dan hebben geleid? Hebben ze ergens spijt van? Hoe kijken ze naar hun partner? Alle BN'ers brengen een bezoek aan een goeroe die antwoord probeert te geven op hun levensvragen. Dit levert mooie, grappige maar vooral emotionele tv-momenten op.


De bekende Nederlandse koppels zijn:

Pieter Storms en Nina Brink (aflevering 1, uitzending 23 mei)
Bastiaan en Tooske Ragas (aflevering 2, uitzending 30 mei)
Jan en Monique des Bouvrie (aflevering 3, uitzending 6 juni)
Danny en Jenny de Munk (aflevering 4, uitzending 13 juni)
Raemon Sluiter en Fatima Moreira de Melo (aflevering 5, uitzending 20 juni)
Edwin en Anouk Smulders (aflevering 6, uitzending 27 juni)

In aflevering 1 gaan Nina Brink en Pieter Storms op zoek naar wat hen gelukkig maakt. Zijn ze gelukkig samen, wat was de aantrekkingskracht voor beiden en wie is eigenlijk de baas in de relatie? Speelt geld een grote rol en hoe kijkt Nina terug naar de periode World Online? Hoe vindt Pieter het om met een van de rijkste vrouwen van Nederland getrouwd te zijn, kan hij leven met alle vooroordelen die men over hem heeft?

Presentatrice en producent Nada van Nie heeft 'Op Zoek naar Geluk' in opdracht van de TROS ontwikkeld en gemaakt.

'Op Zoek naar Geluk', vanaf maandag 23 mei om 22.20 uur bij de TROS op Nederland 1.


Persbericht TROS

http://www.tros.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011   Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Icon_minitimedi 24 mei 2011 - 20:49

Bijna een miljoen kijkers voor Nada van Nie
Gepubliceerd op 24 mei 11, 11:02 Laatst bijgewerkt op 24 mei 11, 11:07

HILVERSUM - De eerste aflevering van Op zoek naar geluk is maandagavond met 909.000 kijkers van start gegaan. Daarmee valt de uitzending net buiten de Kijkcijfer Top 10.

In het programma, dat gepresenteerd wordt door Nada van Nie, vertrekken bekende Nederlands koppels naar Bali om te onderzoeken wat hen gelukkig maakt. Gisteren was het de beurt aan voormalig presentator Pieter Storms en zakenvrouw Nina Storms, voorheen bekend als Nina Brink.

De derde aflevering van Moordvrouwen trekt iets minder kijkers dan voorheen. Zaten voor de eerste aflevering van de documentairereeks nog 477.000 liefhebbers voor de buis, maandag stemden 377.000 mensen op het programma af.

Bron: SKO

Leidsch Dagblad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011   Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 9:37

Achtergrond
Interview: Nada van Nie

Het idee voor Op zoek naar geluk ontstond op Bali, toen presentatrice en tv-producent Nada van Nie (44) de bestseller Eten, bidden, beminnen van Elizabeth Gilbert las. Daar zat een mooi programma in over bekende mensen die vertellen over hun leven. Na het succes van de eerste aflevering met Danny en Jenny de Munk was de tros overtuigd. Zes vragen aan Nada.



Ben je nu overgestapt naar de publieke omroep?
"In het verleden heb ik televisie gemaakt voor RTL en SBS 6, maar ook voor de NPS en de TROS, waar ik ooit ben begonnen. Er is dus geen sprake van een overstap."

Aan welke eisen moesten de koppels voldoen?
"We wilden echtparen of stellen met levenservaring. die al een aantal hoogte- en dieptepunten achter de rug hebben. iedereen wilde graag meedoen. Het is een programma over mensen die allemaal de tijd en ruimte krijgen om te laten zien wie ze echt zijn."

Wat is geluk?
"Dat is voor iedereen anders. dat maakt het programma ook zo boeiend. Zoveel mensen, zoveel verhalen en meningen."

Ben jij gelukkig?
"Ik ben een tevreden mens. Voor mij zit geluk vaak in kleine dingen. Als ik met mijn kinderen aan tafel zit en we gezellig zitten te praten. Als ik in mijn auto zit en bedenk hoe fantastisch het is dat mijn programma op tv komt of is. Of gewoon als de zon schijnt. daar geniet ik intens van. Geluk zit niet alleen in materiële dingen, al kan ik ook heel blij worden als ik een mooie reis ga maken."

Is een partner noodzakelijk om gelukkig te zijn?
"Ik heb momenteel geen partner, maar ik ben niet ongelukkig. Ik voel me prettig alleen. Iedereen vindt het fijn om iemand te hebben om van te houden, ik ook. Een partner zou wel een aanvulling zijn, maar is geen voorwaarde voor geluk. Ik heb een vol, druk en mooi leven. Ik heb twee kinderen die hard bezig zijn met school en ik heb een leuke baan. Misschien heb ik er nu niet eens tijd voor! Ik ben absoluut niet op zoek naar een nieuwe liefde. Dat overkomt je en dan past het ook weer in je leven."

Wie zien we vanavond?
"Oud-hockeyster Fatima Moreira de Melo (32) en ex-tennisser Raemon Sluiter (33) reizen af naar Bali. Raemon vertelt voor het eerst over zijn angsten en Fatima houdt het niet droog bij de goeroe. De ex-topsporters zoeken samen een wonderdokter op en Raemon laat zien dat je alles kunt bereiken, als je je maar goed concentreert. Ze vertellen over de liefde tussen hen, die lang niet altijd even vanzelfsprekend is geweest."


Uitzending
Op zoek naar geluk, maandag 20 juni om 22:10 op Nederland 1



televizier.nl
20-06-2011
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Bob Angsat

Bob Angsat


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Roermond / Bau Bau Sulawesi

Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011   Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Icon_minitimema 20 jun 2011 - 11:17

"Oud-hockeyster Fatima Moreira de Melo (32) en ex-tennisser Raemon Sluiter (33) reizen af naar Bali....

Wow, tenniscrack slaat zijn tennisbal tegen hockeybal van hockey femme fatale en gaan de ballen nu samen zoeken in Bali...
(Ik moet er niet aan denken als straks vanavond dan weer de vraag rijst bij één der sterren: "Ehhhh, waar ligt Bali eigenlijk? ")

Hello, I am the Guru. How are you Mr. S.? OK, let me see your hand and I will tell you that you have a beautiful wife.
Hello Mr. Guru, wow, you are very true indeed. And you can see this all in my hands? Is there more?
Yes, Mr. S, it is all written in your hand....Please put your gifts here in my hand. Thank you. What do you want to hear more Mr. S.

Hello Mrs F MdM, how are you? Oh, I see tears in your eyes? Why? Because you have lost another pokergame? Don't worry, look around here at Bali and you will see many people who have lost. Even the dogs are lost here. But don't worry, you will have a long life and you will be very happy and you will never marry again coz you will stay forever with Mr. S.

Wow Mr. Guru, you make me veryyyyy happyyyyy. You are so "gheweldig" coz you can see this in my hands. Thank you and bye bye. Now I will go home and enjoy my stay here.

Guru gaat na afloop van meetings naar binnen en telt de envelop na.....Hmmm, vanavond weer eindelijk 's lekker babi guling eten.... Hey Putu en Nyoman gaan jullie mee? Orang Belanda yang bayar deh. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011   Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 3:29

ElEl schreef:
Bijna een miljoen kijkers voor Nada van Nie
Gepubliceerd op 24 mei 11, 11:02 Laatst bijgewerkt op 24 mei 11, 11:07


In het programma, dat gepresenteerd wordt door Nada van Nie, vertrekken bekende Nederlands koppels naar Bali om te onderzoeken wat hen gelukkig maakt. Gisteren was het de beurt aan voormalig presentator Pieter Storms en zakenvrouw Nina Storms, voorheen bekend als Nina Brink.

Nah , ik dacht dat bekende Nederlanlders of Amerikanen al alles hebben.
En dan bleek dat ze nog steeds op zoek zijn naar geluk .

Hoe zit he eigenlijk met gewone Nederlanders of Medelanders , zoals Ome Sid en Nonya.
Ze hebben niet veel en zal best kunnen dat ze ook op zoek zijn naar de grote G.

Maar dan kunnen ze de reis naar Bali en "consult"kosten aan die (maha)guru niet betalen.

Mss een idee om programma te maken voor de gewone man/vrouw die op zoek zijn naar geluk( liefde, gezondheid en nog vele zaken) ?

Ben bereid om als vrijwilliger te melden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011   Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Icon_minitimedo 23 jun 2011 - 10:58

OmSid en IbuSid als vrijwilliger in zo'n programma? clown
Awas lho Om, dan moeten jullie ook gaan vertellen over elkaar, over jullie problemen, zien wij jullie klerenkasten en moet IbuSid OmS steeds vermanend toespreken, en als jullie in dat verre land Bali zijn moeten jullie ook padi planten, op olifanten rijden, laten pijiten en 'thank you' zeggen en cipiki cipika doen...

(heb een paar afleveringen snel snel doorgekeken, pff.. is niet door te komen, al die ego-verhalen... Neutral)

voor wie deze aflevering heeft gemist:
Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Zoekge11

Like a Star @ heaven Uitzending gemist: Raemon Sluiter en Fatima Moreiro de Melo
Uitgezonden: ma 20 jun 2011, 22:10

en de voorgaande afleveringen:
Like a Star @ heaven Op zoek naar geluk - Nina & Pieter Storms
Uitgezonden: ma 23 mei 2011, 22:15

Like a Star @ heaven Bastiaan en Tooske Ragas
Uitgezonden: ma 30 mei 2011, 22:15

Like a Star @ heaven Jan en Monique des Bouvrie
Uitgezonden: ma 06 jun 2011, 22:10

Like a Star @ heaven Danny & Jenny
Uitgezonden: ma 13 jun 2011, 22:00
Danny en Jenny de Munk en hun kids Bo en Davy gaan naar Bali. Hiervoor is de familie Europa niet uit geweest, ze krijgen dan ook een cultuurshock.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011   Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bekende Nederlandse koppels gaan 'Op Zoek naar Geluk' in Bali, vanaf 23 mei 2011
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BN'ers gaan op zoek naar hun verre voorouders
» Toeristen gaan 'gewoon' naar getroffen Thailand en Bali
» Vanaf 3 juni 2011: Louis Couperus Museum Den Haag reist opnieuw naar Nederlands-Indië
» 5 t/m 20 november 2011: Originele schilderkunst uit Bali overgevlogen naar Stroomhuis
» Op zoek naar de paradijsvogel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Kijk- en Luistertips-
Ga naar: