Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Satudarah overvleugelt de Hells Angels

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Satudarah overvleugelt de Hells Angels Empty
BerichtOnderwerp: Satudarah overvleugelt de Hells Angels   Satudarah overvleugelt de Hells Angels Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 9:40

Satudarah overvleugelt de Hells Angels

woensdag 31 augustus 2011 10:03


Elsevier nummer 35, nu in de kiosk
Naast het verhaal over de rivaliserende motorclubs ook een interview met Bolkestein over Wilders, Dijkstal en immigratie.

Koop Elsevier in de kiosk of neem een abonnement


De razendsnelle opmars van de veelbesproken motorclub Satudarah valt amper bij te benen. Voor een verhaal over de achtergronden van het conflict met de Hells Angels, deze week in Elsevier, bracht ik het ‘slagveld’ in kaart: een overzicht van de bestaande afdelingen en de plaatsen waar onlangs nieuwe chapters zijn opgericht. Er zijn nog weinig witte plekken!

Uitgebreid
Gistermiddag zag ik dat Satudarah al wéér is uitgebreid, nu in Arnhem (Riverside) en Utrecht (Pikeys). In die laatste stad zit sinds kort ook een chapter van de Hells Angels. Daarbij gaat het om leden van de voormalige Confederates.

Het is logisch dat de overheid zich zorgen maakt over de onrust in de motorscene. Gemeenten zitten niet te wachten op verstoring van de openbare orde. Individuele leden van beide clubs houden zich volgens de recherche bovendien bezig met zware criminaliteit als afpersing en drugshandel.

Bandidos
En dan is er nog de angst dat Satudarah na een zogenoemde patch over opgaat in de Bandidos, aartsvijand van de Hells Angels. In een persbericht bevestigde Satudarah onlangs de banden met de Bandidos, maar een transfer zou niet aan de orde zijn. De ververste site meldt trots: Independence has a name: Satudarah MC. Maar dat kan zo veranderen.

Interessant zijn de plaatsen waar zowel de Hells Angels als Saturah een chapter heeft: Amsterdam, Rotterdam, Gouda en sinds kort dus Utrecht. Een paar weken geleden lieten beide clubs in Amsterdam hun spierballen zien, maar de voorspelde confrontatie bleef uit.

Clubhuis
Sinds de oprichting in 1978 is Amsterdam de hoofdvestiging van de Hells Angels in Nederland. Angels-president Unu en zijn maten moesten wel even slikken toen Satudarah zich doodleuk ook in Amsterdam vestigde. Voorlopig gebruikt Satudarah een café aan de Rijnstraat als clubhuis.

Nog even en de heren ronken in groten getale rond in Angel City. Het is wachten op de volgende tegenzet van de Hells Angels.

Gerlof Leistra
Elsevier.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Satudarah overvleugelt de Hells Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Satudarah overvleugelt de Hells Angels   Satudarah overvleugelt de Hells Angels Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 17:39


"Het is wachten op de volgende tegenzet van de Hells Angels."

Of het aanstaande bloedbad? Deze "Hells Angels" zijn geen kleine jochies, maar dan vertel ik hier geen nieuws h`e.
siK.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Satudarah overvleugelt de Hells Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Satudarah overvleugelt de Hells Angels   Satudarah overvleugelt de Hells Angels Icon_minitimewo 31 aug 2011 - 19:27

Om K, wat was het feestmaal?
Ketupat met sate kambing? duim

Cheer up, you're heading for spring and we............... are drying up our swimming suits after such a lousy wet summer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Satudarah overvleugelt de Hells Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Satudarah overvleugelt de Hells Angels   Satudarah overvleugelt de Hells Angels Icon_minitimedo 1 sep 2011 - 1:32

Hi mas Henri! "Ketupat met sate kambing? " vraag je, nee niet dit jaar, maar bami goreng, ayam panggan en sos kacang, wat nasi putih, kerupuk, serundeng en acar ketimun ging ook niet amis met icecream en fruitsalad als toetje, ben nu een beetje te oud om 't uit gebreider te maken! Het weer hier nog steeds koud, en het onkruid in m'n tuin zo hoog dat de buren klagen dat ze niet kunnen slapen van wegen het kabaal dat de olifanten en tijgers
maken die er gedurende de nacht in rond sluipen! sampai strakkies dan, siK.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Satudarah overvleugelt de Hells Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Satudarah overvleugelt de Hells Angels   Satudarah overvleugelt de Hells Angels Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 0:00

Hallo Pak Kesas,

Pertama: makanan enak !

Mijn neef (zoon van mijn zus) uit NZ is nu in Nederland omdat zaterdag mijn jongste dochter (dus zijn nichtje) gaat trouwen.
Hij is freelancer website maker. Dus het maakt niet uit waar hij woont, hij kan overal zijn kostje verdienen.
Zaterdag hoop ik hem tussen de ongeveer 100 genodigden te ontmoeten.
Ik had wel gehoord dat hij (32 jaar oud) verhuisd is ergens in het zuiden van het Zuid eiland, omdat hij veel houdt van snowboarding en andere wintersporten.
Eigenlijk vreemd dat een Indo afstammeling zo van de kou houdt. Ik niet.
Liefst mijn kamer op 26 graden of meer (mag niet van mijn vrouw, terlalu panas).............
Aduh, tijgers en olifanten in selandia Baru? Van plastic ? Of in museum? Of in de Zoo?

Overigens, pak Kesas, hartelijke dank voor de dagelijkse mededelingen in het engels over de gebeurtenissen in ons geboorteland.
Hier in golland kan je maar weinig vinden in de kranten, tv en radio, maar Pak Kesasar houdt ons heel goed op de hoogte, terima kasih!


DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Gesponsorde inhoud





Satudarah overvleugelt de Hells Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Satudarah overvleugelt de Hells Angels   Satudarah overvleugelt de Hells Angels Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Satudarah overvleugelt de Hells Angels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ‘Hells Angels-baas op dodenlijst’
» Satudarah nu ook in Suriname
» Leiders van Duitse Satudarah opgepakt
» Inval bij Satudarah Tilburg
» Satudarah ook actief in Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: