Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vierjarige: 'Koop me speelgoed of ik rook opnieuw'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Vierjarige: 'Koop me speelgoed of ik rook opnieuw'  Empty
BerichtOnderwerp: Vierjarige: 'Koop me speelgoed of ik rook opnieuw'    Vierjarige: 'Koop me speelgoed of ik rook opnieuw'  Icon_minitimeza 10 sep 2011 - 19:43

Vierjarige: 'Koop me speelgoed of ik rook opnieuw'
zaterdag 10 september 2011, 16u41
Bron: abc2020
Auteur: sdg

Als tweejarige werd hij wereldberoemd omdat hij 40 sigaretten per dag rookte. Ardi Rizal uit Indonesië begon met roken toen hij amper achttien maanden oud was en beelden van hem gingen de wereld rond. Vandaag is hij vier jaar en afgekickt, of toch zo goed als.

De Indonesische overheid was beschaamd voor de beelden van de rokende kleuter en stuurde hem naar een afkickcentrum. Een Amerikaanse reporter ging Rizal opnieuw opzoeken om te kijken hoe het nu gaat met hem. Hij trof de kleuter aan in zijn dorp met een stoere roze zonnebril.

Vreemd genoeg had hij de beelden die hem wereldberoemd maakten zelf nog nooit gezien, zijn familie heeft geen internetaansluiting. De jongen zegt geen sigaretten meer te roken. Maar volgens zijn moeder gebruikt hij dat vooral als een dreigement. 'Als ik hem geen speelgoed koop, dreigt hij opnieuw te beginnen'.

Ondanks alle beloften is Rizal niet helemaal rookvrij. Onlangs betrapte zijn moeder hem. Ze beschuldigt daarvoor de verkopers op de plaatselijke markt die hem sigaretten blijven aanbieden.

bekijk de video


standaard.be



onze eerdere berichtgeving over de jonge roker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Vierjarige: 'Koop me speelgoed of ik rook opnieuw'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» op marktplaats te koop..
» Vierjarige rookt, vloekt en maakt seksuele gebaren op YouTube
» Familie Sedoeboen bracht Vaassens speelgoed naar vaders geboortedorp
» Parlementszetels te koop in Indonesië
» Droom luchtverfrisser gaat in rook op

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: