Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tot eind november 2011: foto-expositie Fabio-Romano del Castelletto

Ga naar beneden 
AuteurBericht
LL
Admin
LL


Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

Tot eind november 2011: foto-expositie Fabio-Romano del Castelletto Empty
BerichtOnderwerp: Tot eind november 2011: foto-expositie Fabio-Romano del Castelletto   Tot eind november 2011: foto-expositie Fabio-Romano del Castelletto Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 11:16

Sura & Baya

5 November 2011

De vernissage van de foto-expositie van Fabio-Romano del Castelletto in de Maldoror Galerie, Den Haag was gezellig rommelig. Het viel me niet mee mijn tekst aan te brengen op de scrolls. Mensen darren om je heen, spreken je aan, je legt je pen neer en verliest dan soms je concentratie.

Fabio-Romano del Castelletto had een speciale stift voor me klaargelegd waarmee ik mijn tekst – Sura & Baya – geïnspireerd op zijn fotoseries, op het fotopapier moest schrijven. Ik gebruikte een speciale handschoen om het glanzende papier niet te bevlekken.

De vernissage kon worden gevolgd via livestream.com. Kijkers vroegen me per chat wat ik schreef. Zo kwam ik ertoe het eerste deel van mijn tekst voor te lezen. Ik was er niet op voorbereid, dus vlekkeloos ging dat niet, maar voor een indruk van de tekst volstaat het hopelijk.

De beeldend kunstenaar Marian Zult maakte opnamen en toen ik eenmaal thuis was, stond er al een impressie op YouTube. Op het filmpje is ook de Chinese kalligrafist te zien, die een andere fotoserie van teksten en stempels voorzag. Verder de fotograaf die met de galeriehouder de scrolls ophangt. De Turkse schrijver Murat Tuncel, verantwoordelijk voor een derde scroll, was afwezig.

De tentoonstelling loopt tot eind november en is te bezoeken op alle zaterdagen van 13:30 – 17:30 uur. Voor een bezoek op een andere dag en een ander tijdstip, mail: maldoror@hotmail.com.

Maldoror Galerie, Wagenstraat 104B, Chinatown, Den Haag.



alfredbirney.com
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Tot eind november 2011: foto-expositie Fabio-Romano del Castelletto
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tot eind mei: expositie 'Scherpenzelers in het voormalig Nederlands-Indië'
» Expositie Molukse gemeenschap in Vaassen t/m november 2010
» Foto-expositie Birma-Siam Spoorweg - 14 aug tot 9 sept, in Westerbork
» November 2009: expositie te Rijswijk: Familieleven in de KNIL-kazerne
» 26 november 2011: krissendag in Bronbeek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Uit-Agenda-
Ga naar: