Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Frank Akihary presenteert in de Protestanse Kerk te Kerkdriel, 29 nov. 2011

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Frank Akihary presenteert in de Protestanse Kerk te Kerkdriel, 29 nov. 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Frank Akihary presenteert in de Protestanse Kerk te Kerkdriel, 29 nov. 2011   Frank Akihary presenteert in de Protestanse Kerk te Kerkdriel, 29 nov. 2011 Icon_minitimema 21 nov 2011 - 11:43

Frank Akihary presenteert in de Protestanse Kerk te Kerkdriel


Kerkdriel, 21 November 2011 /EZPress/ - Frank Akihary (60) is een eerste generatie in Nederland geboren Molukker en auteur van het boek 'Het Molukt Altijd'. Hij houdt op dinsdag 29 november a.s. de presentatie in zijn woonplaats Kerkdriel. De lezing wordt gehouden in de Protestantse Kerk in Kerkdriel aanvang is 19.30 uur. Toegang is gratis


"Dit jaar is het 60 jaar geleden dat de eerste Molukkers in Nederland aankwamen"

'Het Molukt Altijd'
ISBN 978-90-77557-83-9

Dit jaar is het 60 jaar geleden dat de eerste Molukkers in Nederland aankwamen. Frank Akihary, greep dit feit aan om zijn zakelijke ervaringen te boek te stellen. 'Het Molukt Altijd' is een indringend boek van een eerste generatie in Nederland geboren Molukkers. "Ik ben opgegroeid in Kamp Vught. Een groot deel van mijn jeugd bracht ik daar door. Daar is ook de basis voor mijn verdere leven gelegd'', zegt Akihary. Hij heeft zijn ervaringen te boek gesteld voor allen die in Nederland tegen muren aanlopen: ''Ambitieuze jonge mensen die vooruit willen, moeten zich door tegenslag of hun achtergrond of afkomst niet uit het veld laten slaan. Een multiculturele samenleving is geen keus meer maar een feit en belangrijk is hoe we samen hier gestalte aan geven. Ik wil hen een hart onder riem steken en laten weten dat alles kan, als je maar wilt.''

Frank Akihary wil zijn ervaring en passie overbrengen op een jongere generatie en wil antwoorden geven op de vragen hoe je kunt blijven staan voor je eigen waardigheid en hoe je daarmee bewondering afdwingt. "Als ik erin slaag met mijn Molukse achtergrond, uit kamp Vught, om succesvol te zijn, waarom zou jij je dan verstoppen in de schoot van schijnbare zekerheden", zegt hij.


Bron: Akihary

EZPress
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Frank Akihary presenteert in de Protestanse Kerk te Kerkdriel, 29 nov. 2011
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Molukt Altijd - Frank Akihary
» Missionaris Leo van Beurden uit Kerkdriel 50 jaar priester
» Herdenking slachtoffers Indië en Nieuw-Guinea in Kerkdriel haakt bewust aan bij 4 mei
» De zoon van Boy - Frank v.d. Will
» Frank Kraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Uit-Agenda-
Ga naar: