Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wieteke van Dort

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 0:00

Net weer een kaartje gestuurd via Wieteke online een kaart sturen.
Hopelijk zal ze het waarderen.
We denken in elk geval aan haar.

DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 feb 2012 - 8:56


Wieteke van Dort nog 'verre van stabiel'

Laatste update: 15 februari 2012 08:43 info.


AMSTERDAM - Wieteke van Dort ligt nog op de intensive care van het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam
"Haar toestand is nog verre van stabiel", vertelt haar man Theo Moody. De actrice onderging vorige week een hartoperatie.

"Ze krijgt zuurstof door haar neus toegediend, omdat haar hart nog niet goed genoeg functioneert om haar lichaam van voldoende zuurstof te voorzien", vertelt Moody aan het AD.

"En haar bloeddruk schommelt, doordat haar hart en longen nog niet optimaal zijn, van heel hoog naar heel laag."

Wel merkt haar man verbetering. "Mijn vrouw is alweer een paar dagen aanspreekbaar en haar geheugen keert langzaam weer terug." Hoelang de 68-jarige Van Dort nog op de intensive care moet blijven, is nog niet bekend.

Van Dort werd vorige week onwel en onderging een zware hartoperatie. Ze bleek onder meer een lekkende hartklep te hebben.

"Eigenlijk had ze al veel eerder voor controle naar het ziekenhuis gemoeten. Maar ja, Wieteke is een doordouwer en een alleswiller."



© Novum
Nu.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 14:13


Wieteke van Dort buiten levensgevaar

Laatste update: 16 februari 2012 13:11 info.


AMSTERDAM - Wieteke van Dort is sinds woensdag van de intensive care af. De actrice is inmiddels buiten levensgevaar, vertelt een woordvoerder aan Novum Nieuws. De 68-jarige Van Dort onderging vorige week een zware hartoperatie.

"Het gaat langzaamaan iets beter met haar. Ze ligt nu op een kamer en heeft inmiddels iets gegeten", aldus de woordvoerder. "Ze is minder benauwd, al krijgt ze nog wel zuurstof toegediend."

Alle optredens van Van Dort zijn tot en met maart afgezegd, maar de verwachting is dat de actrice niet voor de maand mei op het podium kan staan. Het is nog niet bekend wanneer ze het ziekenhuis mag verlaten.

Van Dort voelde zich vorige week niet goed en werd naar het ziekenhuis gebracht. Ze onderging een hartoperatie waarbij ze werd geholpen aan een lekkende hartklep en bypasses werden aangelegd.

© Novum
Nu.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 feb 2012 - 0:50

Dank je ELEL,
Toch wat meer positief bericht over Wieteke.
Hopelijk gaat ze het voorlopig wel rustig aan doen.
We kunnen haar toch nu nog niet missen!


DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 feb 2012 - 9:11

Ja DK, langzaamaan gaat het wat beter met Wieteke. Ik hoop voor haar man, dat ze binnenkort ook naar Den Haag wordt overgebracht, want dat zal voor hem toch een stuk makkelijker zijn. En rustig aan doen.....hoop dat Wieteke verstandig is en dat ook echt gaat doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 9:46

Wieteke van Dort mogelijk na weekend naar huis

Het gaat langzaamaan iets beter met Wieteke van Dort. Afhankelijk van haar voortgang gaat de 68-jarige actrice na het weekend weer naar huis.

"Het gaat redelijk, ze gaat elke dag een stapje vooruit en soms weer een stapje terug", vertelt haar echtgenoot Theo Moody aan Novum Nieuws.

"Ze moet nu veel oefeningen doen, fietsen en stukjes lopen. Dat houdt ze maar heel even vol." Als Van Dort het ziekenhuis verlaat moet ze revalideren, gaat Moody verder. "Ze kan nu nauwelijks op haar benen staan." Van Dort voelde zich begin deze maand niet goed en werd naar het ziekenhuis gebracht. Ze onderging een hartoperatie waarbij ze werd geholpen aan een lekkende hartklep en bypasses werden aangelegd.

RTL
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 feb 2012 - 22:30

Update op Hyves: Lieve vrienden van Wieteke, Namens haar man Theo laat ik jullie het volgende weten omtrent het ziekteverloop van Wieteke. Wieteke verblijft nog in het ziekenhuis en haar herstel vraagt veel tijd. Ze is nog erg moe en kan nog weinig. Het gaat iedere dag een stapje vooruit maar soms ook weer een stapje achteruit wat normaal is na zo'n grote ingreep. Ze heeft 3 by-passes gekregen en niet 2, zoals steeds werd gezegd. Maandagochtend heeft men met een sonde wondvocht en oud bloed weggezogen. Ze blijft toch nog te veel vocht vasthouden. Mocht dat binnen een paar dagen niet verbeteren dan krijgt ze een drain. Heel veel rust is voor haar nodig om geleidelijk aan te kunnen herstellen. Vooral daar ze heel slecht slaapt. En dat voor iemand die overal en altijd kon slapen. Mogelijk mag ze na het week-end het ziekenhuis verlaten, maar dat wordt per dag bekeken. Veel liefs van Lydia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2012 - 14:04

Update: Wieteke mag vandaag het ziekenhuis in Amsterdam verlaten. De artsen verwachten dat zij er weer helemaal bovenop zal komen, maar héél veel rust is voor haar nodig en revalidatie om geleidelijk aan te kunnen herstellen.

Daarom is er gekozen voor een revalidatiecentrum waar Wieteke een tijdje zal verblijven.

Jullie steun in de vorm van een kaartje is natuurlijk nog steeds van harte welkom.
Dat kan nu naar het volgende adres:



Wieteke van Dort Productions
Mesdagstraat 61
2596 XV Den Haag



Namens haar man Theo,
Liefs van Lydia
27-02-2012
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2012 - 17:18

Update 27-02-2012:

Wieteke komt vanavond met haar man in 'RTL Boulevard' om 18.35 uur en in 'Shownieuws' van SBS 6 om 19.20 uur en anders als het tegelijk wordt uitgezonden kunnen jullie Shownieuws in de herhaling van 22.55 uur nog even bekijken.



Namens haar man Theo,
Liefs van Lydia (k)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2012 - 21:18

ma 27 feb 2012, 21:20
Wieteke van Dort verlaat ziekenhuis
van onze redactie
AMSTERDAM - Het gaat steeds beter met de gezondheid van Wieteke van Dort. De actrice werd vier weken geleden met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Vier weken geleden werd de actrice, bekend van haar personage Tante Lien, onwel op Amsterdam Centraal. Na een spoedoperatie aan een lekkende hartklep en vervanging van dichtgeslibde aderen belandde ze op de Intensive Care van het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis. Drie bypasses hebben Wieteke uiteindelijk gered.

De 68-jarige actrice vertelt voor de camera van Shownieuws over de helse periode. "Ik heb het gelukkig overleefd. Het was heel spannend, heel erg eng en enorm benauwd."

Gelukkig kon de actrice op veel steun rekenen. Er kwamen zelfs brieven uit Australië en Californië. “Die honderden kaarten, de tranen springen je in de ogen.”

Wieteke voelt zich naar eigen zeggen 'nog wel alsof er een stoomwals overheen is geweest', maar met de gezondheid ‘komt het goed’. Om te herstellen verhuist ze van het ziekenhuis naar een verpleeghuis in Scheveningen.

Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2012 - 22:23

Wereldwijde beterschap voor Wieteke


Het gaat steeds beter met Wieteke Van Dort. Vier weken geleden werd ze met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat ze erg benauwd was en toen moest Wieteke meteen onder het mes. Een lekkende hartklep bleek de oorzaak.

Drie bypasses hebben haar gered. Om te herstellen verhuist de 68 jarige actrice van het ziekenhuis naar een verpleeghuis in Scheveningen.

Shownieuws sprak maandag met Wieteke over hoe het met haar gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 8:08

Ziekenhuisopname valt Wieteke van Dort zwaar

Wieteke van Dort heeft maandag het ziekenhuis verlaten. De opname is de actrice wel tegengevallen. Wieteke onderging een zware hartoperatie.

Haar man Theo Moody haalde vanmiddag zijn vrouw Wieteke op. Aanvankelijk moest ze wat langer blijven in het ziekenhuis, maar dat bleek gelukkig niet nodig. Ze kan alleen nog niet naar huis, want ze moet nog wel revalideren in het Rudolf Steiner kliniek in Den Haag. Hoelang de revalidatie gaat duren of wanneer de actrice weer kan optreden, is nog niet bekend. De verwachting is dat ze volledig zal herstellen.

Filmpje bij RTL.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 13:07

'Tante Lien' eind april naar huis


Gepubliceerd op :
dinsdag, 27 maart 2012 - 11:32

Laatste update:
dinsdag, 27 maart 2012 - 12:22
DEN HAAG - De Haagse actrice Wieteke van Dort mag op zijn vroegst pas eind april naar huis. 'Tante Lien' moet eerst nog op krachten komen, zo zegt haar zakelijk manager.


Van Dort verblijft sinds eind februari in een Haags verpleeghuis om aan te sterken na een spoedoperatie aan een lekkende hartklep en een aantal bypasses.

De veelzijdige artiest krijgt therapie en moet vooral veel rusten. De voorlopige richtdatum voor haar terugkeer naar huis is 22 april.

Zelfbescherming

'Eigenlijk is het ook een stukje zelfbescherming', zegt haar manager Hanneke van de Graaf. 'Als ze weer thuis is, is ze niet te houden en gaat ze weer volop aan het werk.'

De 68-jarige Van Dort schildert, tekent en schrijft nog heel veel. 'Er liggen nog een aantal onafgemaakte boeken thuis en optreden vindt ze ook nog steeds heel erg leuk', aldus Van de Graaf.

Daarom moet ze eerst nog even flink aansterken in het antroposofische verpleeghuis. De Haagse actrice revalideert daar met behulp van therapie en massages.

Omroep West
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 7:15

wo 04 apr 2012, 06:00
Wieteke van Dort nog niet de oude
door Evert Santegoeds

AMSTERDAM - Onderweg naar de trein werd Wieteke van Dort begin februari onwel, en kroop zij in een Turkse snackbar door het oog van de naald. Ingrijpende hartoperaties en acht weken verder geeft zij vandaag haar eerste interview: „Ik ben door het oog van de naald gekropen!”

Wieteke van Dort - Pagina 2 Wieteke983633d
Foto: albert den iseger fotografie


„Het herstel gaat me veel te langzaam”, zegt ze in een exclusief interview met Weekblad Privé, dat vandaag verschijnt. Haar eerste teken van leven na de veelbewogen periode. „Op zich is dat natuurlijk een goed teken te noemen, dat ik ongeduldig word. Maar ik had ook zo gehoopt deze week voor Pasen, eindelijk, weer naar huis te mogen.”

Zware ingreep
„Maar ik moet nog wachten tot 20 april. Het is een heel zware ingreep geweest en de artsen hebben me ook meerdere malen gezegd dat ik werkelijk door het oog van de naald ben gekropen. Acht uur waren ze met me bezig! Ik heb een litteken van 35 centimeter over mijn hele bovenlichaam, en dan ook nog een jaap in mijn been. Daar hebben ze gezonde aderen weggehaald.”

De vertraging stelt Wieteke in staat alle post te openen die haar met bakken tegelijk bereikt: „Het zijn honderden kaarten en brieven, en daar staat nóg een doos die ik moet lezen. Het is ongelooflijk. Maar ik kan alle lieve luitjes geruststellen. Ik kom terug. Vandaag heb ik voor het eerst weer zelfstandig trap gelopen: Wieteke komt er weer aan!”

Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
LL
Admin
LL


Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 20:29

Interview met Wieteke op RTV West.

Revalidatie Wieteke van Dort gaat langzaam

Gepubliceerd op :
dinsdag, 3 april 2012 - 16:26

Laatste update:
dinsdag, 3 april 2012 - 18:51
DEN HAAG - De revalidatie van de Haagse actrice Wieteke van Dort gaat maar langzaam. Dat zegt ze in een interview met Omroep West. Ze moet twee trappen kunnen lopen, maar dat lukt nog niet.


In februari onderging de Haagse actrice een zware operatie. Ze kreeg een nieuwe hartklep en drie bypasses. Ze verblijft nu in een verpleeghuis om aan te sterken en gaat 22 april weer naar huis.

Ze hoopt in augustus weer wat te kunnen gaan werken.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 17:00

ma 23 apr 2012, 17:40
Wieteke van Dort weer thuis
van onze redactie

AMSTERDAM - Wieteke van Dort, die eind januari onwel werd op Amsterdam Centraal en vervolgens een zware hartoperatie onderging, slaapt vanavond eindelijk weer in haar eigen bed.

"Ik ben net weer thuis", vertelt de 68-jarige actrice maandagmiddag aan Novum Nieuws. Haar hart en bloeddruk zijn weer in orde. Wieteke voelt zich zelfs zo goed, dat ze niet kan wachten om deze zomer weer op het podium te staan. "Ik mag nu nog niet, maar ik heb er veel zin in."

Eind januari belandde Wieteke in het ziekenhuis met hartproblemen en vocht achter de longen. Ze onderging twee bypasses en een hersteloperatie aan haar hartklep. De actrice, vooral bekend van haar personage Tante Lien, werd een paar dagen kunstmatig in slaap gehouden en krabbelde daarna heel langzaam weer op.

Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 apr 2012 - 12:03

Bericht van Wieteke op Facebook:


Lieve allemaal!

Allereerst heeeel hartelijk bedankt voor alle brieven, beterschapskaarten,
bloemen, bonbons en andere cadeautjes! Het heeft lang geduurd. de hartoperatie in het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis in Amsterdam: drie bypasses en een operatie aan een hartklep. Er waren complicaties, maar ik ben weer thuis na lang revalideren. Eerlijk gezegd ben ik nog niet helemaal de oude, maar het gaat al heel goed. Ik kan weer trappen lopen. Dat was het moeilijkst om weer op te pakken. In het Rudolf Steiner Verpleeghuis heb ik ook bijna dagelijks getraind met de fysiotherapeut en in de meimaand ga ik drie keer per week op cardiogym in het Bronovo Ziekenhuis. Tja het moet maar. Ik krijg het niet voor elkaar om iedereen persoonlijk te bedanken, daarom wil ik het op deze manier doen. Het geeft me enorm veel steun gegeven, alle post, kaarsjes die er gebrand zijn, bloemen en gebeden. Het ontroerde mij om berichten te krijgen uit de hele wereld. Van Rusland tot Australië. Het heeft me zeker geholpen om beter te worden. Dank jullie allemaal wel.

Veel liefs van Wieteke/Tante Lien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Gesponsorde inhoud





Wieteke van Dort - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wieteke van Dort   Wieteke van Dort - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wieteke van Dort
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wieteke van Dort en de Sinterklaasprijs
» De kast van Wieteke van Dort
» Aan tafel met Wieteke van Dort
» Wieteke van Dort (75): ’Ik moet wel doseren…’
» Wieteke van Dort bij Dag van de Ouderen - 7 okt. a.s. in Geldermalsen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: