Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien Empty
BerichtOnderwerp: Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien   Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien Icon_minitimedo 16 feb 2012 - 14:30

Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien



feb - 13 | Door: J/M Redactie |


Reizen met je kind in de tropen. Martine ging met haar gezin (zoon van 7 en dochter van 5) voor bijna zes weken naar Indonesië, en maakte een vierdaagse mini-cruise van Lombok naar Flores.

‘Mama, je knijpt me.’ Ik houd Leonoor (5) blijkbaar iets te stevig vast. Vijf minuten geleden heb ik haar met matje en al van het bovendek naar beneden gesleept. Het spookt op de Sumbawazee en benedendeks schommelt het minder. Metershoge golven tillen onze boot op. Voor vertrek heb ik het reddingsmateriaal geïnspecteerd. Niet veel soeps, constateerde ik toen ik de brokstukken piepschuim in de verschoten zwemvesten door mijn handen liet gaan. Maar wat kan er gebeuren op zo’n spiegelgladde blauwe zee. Nu sta ik met mijn dochter in mijn armen doodsangsten uit. Man en zoon liggen boven. Man is al een half etmaal zeeziek. Zoon (7) slaapt te diep en is te zwaar om hem het steile trappetje af te tillen. Hij kan zwemmen, stel ik mezelf gerust.

Medepassagier Moniek, ook 40 en ook moeder, heeft haar hele gezin, bestaande uit zoon Finn (7) en echtgenoot Marcel naar beneden geëvacueerd. ‘Als we dit overleven, heeft Marcel heel wat goed te maken,’ sputtert zijn echtgenote. Inschepen is duidelijk zijn idee geweest.
Wij, mijn schoonmoeder (Malang, 1942), man en ik, hebben democratischer besloten bij het verkoopkantoortje van deze vierdaagse cruise.

Lees verder bij Gezin op vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien Empty
BerichtOnderwerp: Re: Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien   Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien Icon_minitimeza 18 feb 2012 - 9:30

Ik vraag me af wanneer ze die reis hadden gemaakt.
Toen ik op Bali zat (31jan-7febr 2012 ) was het echt aan het spoken geweest.
In bijna heel Indonesia klagen de mensen van hoge golven , zelfs diverse visservloten kunnen niet eens uitvaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Indonesië: met jonge kinderen – snorkelen en komodo’s zien
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eigen gevangenis voor jonge kinderen in Indonesië
» Jonge studentes tonen lef en daadkracht in Indonesië
» Nederland en België zien concurrent Indonesië afhaken
» Radio EenVandaag: 'Indonesië moet geweldexcessen oorlog onder ogen zien'
» Kinderen van NSO Levantjes in actie voor Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Reizen :: Reisverhalen-
Ga naar: