Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 25-jarig bestaan van Toko Madjoe

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

25-jarig bestaan van Toko Madjoe Empty
BerichtOnderwerp: 25-jarig bestaan van Toko Madjoe   25-jarig bestaan van Toko Madjoe Icon_minitimezo 19 feb 2012 - 20:40

25-jarig bestaan van Toko Madjoe

Regio | 19 februari 2012 | Ingezonden door: penders

AMSTELVEEN - Op 17 februari 2012 bestond de bekende Toko Madjoe uit Amstelveen 25 jaar!


Op 17 februari jl. bestond de bekende Toko Madjoe uit Amstelveen 25 jaar. Deze Toko was eerst gevestigd op de Amsterdamseweg vlakbij de grens van Amsterdam. Toko Madjoe is in de loop der tijd verplaatst naar een pand richting de molen en zit nu op de Amsterdamseweg 183. De eigenaar van deze, ik mag wel zeggen zeer goede Toko, is Omar Suama. Van origine is hij een Javaan. Zoals dat hoort worden de Indonesische gerechten iedere dag vers gemaakt. In Amsterdam/Amstelveen en omgeving en ook daarbuiten heb ik al veel toko’s getest. Mijn interesse vloeit voor uit het feit dat mijn grootmoeder van vaders zijde geboren en getogen was in Nederlands-Indië en mijn vader een groot deel zijn jeugd in Indonesië heeft doorgebracht en ik zelf daardoor een liefhebber ben geworden van Indonesisch eten.
Ik mag wel zeggen dat de Indonesische gerechten van Toko Madjoe tot de beste behoren die ik tot op heden heb geproefd. Daarbij word je er door twee zeer vriendelijke Indonesische dames bediend. Het is zeer de moeite waard om er een keer wat te gaan halen.
Op 19 februari vierde hij het 25-jarige bestaan van zijn zaak met een feestje.

TOKO MADJOE,
Amsterdamseweg 183,
Tel.: 020 6476740.

Dichtbij.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
25-jarig bestaan van Toko Madjoe
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KLM viert 90-jarig bestaan
» Bronbeek viert vandaag 150-jarig bestaan
» Viering 30-jarig bestaan van de Indische Genealogische Vereniging
» Mooie actie voor eenjarig bestaan Toko Lezat Huizen
» Toko Eddo Voorburg, Indonesische toko voor catering en afhaalgerechten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: