Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ‘Muziek maken is een magisch proces’

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

‘Muziek maken is een magisch proces’ Empty
BerichtOnderwerp: ‘Muziek maken is een magisch proces’   ‘Muziek maken is een magisch proces’ Icon_minitimedi 21 feb 2012 - 10:31

‘Muziek maken is een magisch proces’

21-02-2012 00:00


GORINCHEM - Zijn armen staan vol met tatoeages, sommige daarvan heeft hij zelf vormgegeven. Het is zijn levensverhaal. Een verwijzing naar zijn ouders, zijn Indonesische oma, zijn band. ,,Het is symboliek, een soort boek over mezelf op mijn lijf.” Hij is eigenzinnig en vooral heel erg muzikaal. En chaotisch en ondernemend, zoals hij zelf zegt. Pascal Molenaar leeft voor muziek, speelt als leadzanger in een rockband en treedt door heel het land op.

Hij heeft het liever niet over zijn leeftijd. ,,Ik schaam me er niet voor, maar mensen schatten me altijd jonger en dat hou ik het liefst zo. Ook voor de band.”
Hij groeit als enig kind op in Gorinchem. Moeder komt daar vandaan, vader komt uit Indonesië. Een land waar Pascal zich ook aan verbonden voelt. ,,Vooral door mijn overleden oma, de moeder van mijn vader. Zij was ook heel muzikaal, ik denk nog veel aan haar.”
Als kleine jongen is hij een creatieve dromer. Hij tekent veel en houdt van dansen en playbacken. Zijn ouders stimuleren zijn drang om van alles uit te proberen. Diverse sporten volgen. ,,Zo rond mijn zesde begon ik met fietscrossen, dat ging zo goed dat ik op een gegeven moment meedeed aan nationale wedstrijden. Op mijn elfde stopte ik, de druk werd te groot. Ik moest van alles en vooral presteren. De lol ging er af. Toen ben ik begonnen met verschillende vechtsporten. Karate, taekwondo en thaiboksen.”

Lees verder bij de stad Gorinchem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
‘Muziek maken is een magisch proces’
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Muziek maken en tenten verzamelen om Lombok te helpen
» Bewerkte apenschedel in bagage leidt tot proces-verbaal
» Waarheidsliefde of waanzin? Proces de Punt
» Proces tegen Indonesische terrorist begonnen
» Vrijspraak in proces aanslag Oost-Timor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: