Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Donateurwervers gevraagd

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Donateurwervers gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Donateurwervers gevraagd   Donateurwervers gevraagd Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 8:01

Donateurwervers gevraagd

Donateurwervers gevraagd Verhaal06042012

Stichting Tileng: eind 2012 al meer dan 12½ jaar effectief in Indonesië. Van huizen tot schoolgebouwen, van studie- en lerarenbeurzen tot een heuse buffel(koeien)bank; het is slechts een greep uit de projecten die Stichting Tileng sinds de oprichting in 2000 realiseerde.

Doelstelling Stichting Tileng
Het verbeteren van de leef- en woonsituatie van de desa's Imogiri, Baturraden en Tileng op Java, Indonesië, door het begeleiden en financieren van projecten, geïnitieerd door de lokale bevolking. Speerpunt binnen deze ondersteunende activiteiten is duurzaamheid. Door het bieden van structurele hulp, zoals onderwijs en inkomengenererende projecten, wordt een blijvende effectiviteit bereikt.

Lokaal initiatief
Alle door de stichting uitgevoerde projecten komen voort uit lokaal initiatief. Dat wil zeggen dat de gemeenschap ter plaatse zelf aangeeft wat zij nodig heeft. Dit 'lokale initiatief' vergoot enerzijds de effectiviteit van de projecten en stimuleert anderzijds de creativiteit en de betrokkenheid van de lokale bevolking.

Over de donateurwerver
Als donateurwerver probeer je mensen in een goed gesprek te informeren, enthousiast te maken en te motiveren om donateur te worden van Stichting Tileng. Je bent sociaal zeer vaardig, vindt het leuk om mensen te informeren over onze werkzaamheden, kunt commercieel denken en je hebt het lef om iemand te vragen onze doelstelling financieel te steunen. Omdat ook jij vindt dat de mensen en kinderen in de desa's Tileng, Imogiri en Baturraden recht hebben op een (goede) toekomst!

Daarnaast ben je in staat om, samen met het bestuur van Stichting Tileng, mee te denken over nieuwe kansen en mogelijkheden ten aanzien van donateurwerving. Kortom: we zijn op zoek naar energieke vrijwilligers die het mede mogelijk maken de projecten van de lokale initiatieven te realiseren. Vanzelfsprekend mag je van ons verwachten dat we je op een goede manier begeleiden en ondersteunen.

Heb je zin om ons te komen helpen? Neem dan contact op met onze voorzitter A.C. (Ton) Lange. E-mail: lange@tileng.nl

Stichting Tileng steunt de desa's, help Stichting Tileng steunen!

Tileng.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Donateurwervers gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donateurwervers gevraagd   Donateurwervers gevraagd Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 0:00

Weet je ELEL,
Ik heb weleens wat geld overgemaakt naar Tileng.
Maar ik ben erg ouderwets: dus giro overschrijving invullen en op de bus doen.
Ik had Tileng gevraagd of ze mij regelmatig een acceptgirootje wilden sturen:
a.) dan vergeet ik het niet
b) de ene maand kan ik wat geld geven, de andere maand niet, je weet wel: de pensioenen zijn al jaren "bevroren" en ik heb al bericht gehad dat er volgend jaar het pensioentje gekort wordt.
Dus:
Oplossing
c) Tileng wil alleen een automatische incasso of automatische bank overschrijving (ik ben een beetje leren online bankieren, dus ik weet niet eens hoe dat moet)

Ik heb verschillende keren gekeken op de website van Tileng: erg indrukwekkend, erg goed.
Hopelijk begrijp je mij.
Tileng (en ook anderen zeggen: we doen niet meer aan acceptgiro's, dat is te duur, maar ik denk dan: elke cent die je binnenkrijgt is toch meegenomen, nu mis je misschien veel geld van donateurs, die wel willen, maar net als ik wat ouder zijn en niet helemaal niet bij de tijd.
Ik heb ook geen mobieltje en ik snap niks van sms etc.


DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Donateurwervers gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donateurwervers gevraagd   Donateurwervers gevraagd Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 8:10

Hoi DK,

Ik heb deze 'vraag' bij onze penningmeester neergelegd, want eerlijk gezegd, weet ik niet eens of wij überhaupt acceptgiro's hebben.....

Maar dankjewel voor je ondersteunende woorden!

flower
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Donateurwervers gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donateurwervers gevraagd   Donateurwervers gevraagd Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 8:29

....en ik heb ook al antwoord gekregen.....wij hebben geen acceptgiro's.....

roosje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Donateurwervers gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donateurwervers gevraagd   Donateurwervers gevraagd Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 0:36

Dank je wel voor het informeren, ELEL.
Wel jammer.......

DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Donateurwervers gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donateurwervers gevraagd   Donateurwervers gevraagd Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 1:03

ELEL,
Ik heb het mailadres wat op dit topic staat net gemaild om te vragen of ze mij in plaats van een acceptgiro mij af en toe een mailtje sturen,
dan kan ik zelf bepalen wanneer ik wel of niet wat geld via een "ouderwetse" overschrijvingskaart kan overmaken.
Nu maar afwachten wat ze zeggen..........

DK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Gesponsorde inhoud





Donateurwervers gevraagd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donateurwervers gevraagd   Donateurwervers gevraagd Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Donateurwervers gevraagd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Indische werken gevraagd
» Het volk werd gevraagd een beetje in te schikken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: