Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 n Indo in Canada - 25

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

n Indo in Canada - 25 Empty
BerichtOnderwerp: n Indo in Canada - 25   n Indo in Canada - 25 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 21:34

It never rains, but it pours!
De lente is hier en n nieuwe dag en leven begint weer

17 mei 2010, 01:51


Ik heb al heel lang niets meer hier neergezet. Ten eerste zat ik in n cursus om t een en ander weer bij te leren. Dat was weer heel leuk en interesant. Het had natuurlijk weer met Reiki te maken. Nu zit ik weer in n andere cursus, weer met Reiki te maken en t is n samenvoeging weer van Traditionele Chinese Medicijnen kennis. Het heeft met de elementen te maken. Zoals Hout, Vuur, Aarde, Metaal en Water. Ik ga dus leren hoe ik deze elementen bij mensen kan ontdekken en hoe ze te balanceren. Dus dat heeft te maken met de ki, chi or energy.

Dan hebben we machtig weer door gehad. Alleen de warmte kwam in de verkeerde maanden en de afgelopen paar weken is t te koud geweest voor mij om in de tuin te werken.

Dus dat gaat deze week gebeuren. Ondertussen hebben we onze Powderroom en badkamer boven uit mekaar moeten halen, want de Coop kwam alles daar vernieuwen. Goh, je krijgt nieuwe spullen maar sommige die zijn dan wel te klein en nu moet ik erop uit om nieuwe tapijtjes voor beide badkamers te gaan zoeken. Ik heb hier helemaal geen aandacht voor op dit moment. Dan moeten we ook n extra kastje kopen, want inplaats van gewone bergruimte is er nu n laden gedeelte bij gekomen. mmm.. Altijd weer veranderingen in t leven. Maar we komen er wel doorheen. Tis nog leuk ook nog om dit zo mee te maken. Alles ziet er fris en vrolijk en luchtig uit. En we hebben er zelf niets voor in onze zak hoeven te steken. Dus dat maakt t allemaal nog leuker.
Dan dus moet ik mijn curio cabinetjes weer opnieuw inpakken en veranderen en ondertussen overdag of beter gezegd in de ochtend uren in de tuin werken en in de middaguren in huis met alles weer terug doen en zo.
Het is lente, iedereen en alles in de natuur komt weer tot leven. Ondertussen ben ik ook aan t breien geslagen, want n lieve jonge vrouw verwacht n babytje, dus dan moet je toch leuke dingen geven?
Verder voorlopig geen nieuws.

Ik wens n ieder die hier komt lezen en neuzen n hele fijne lente toe en houdt dit in de gaten, ik ga zo gauw mogelijk door met mijn verhaal van mijn leven hier in Canada!
gruces en tot ziens en horen van brush
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
n Indo in Canada - 25
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» n Indo in Canada - 2
» n Indo in Canada - 3
» n Indo in Canada - 4
» n Indo in Canada - 15
» n Indo in Canada - 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Brush vertelt-
Ga naar: