Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kinderen Studio Sisa in Roosendaal treden op voor Bali

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Kinderen Studio Sisa in Roosendaal treden op voor Bali Empty
BerichtOnderwerp: Kinderen Studio Sisa in Roosendaal treden op voor Bali   Kinderen Studio Sisa in Roosendaal treden op voor Bali Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 19:31

Kinderen Studio Sisa in Roosendaal treden op voor Bali

Geplaatst op:21 november 2012 Laatste update:21 november, 20:36

Kinderen Studio Sisa in Roosendaal treden op voor Bali Image3454703
Een tiental vijfjarigen oefent op aanwijzingen van Malou van Rede een dansje in de studio. foto Edmund Messerschmidt/het fotoburo

ROOSENDAAL - "Ik vind het een heel avontuur." Malou van Rede (23) is de eigenares van Studio Sisa. Ze leert ongeveer 450 kinderen en jongeren van 2 tot en met 21 jaar zang, dans, toneel en musical in haar studio aan de Oliemolen.


Op 16 december geven haar leerlingen vijf kerstvoorstellingen in Schouwburg De Kring.

Malou: "Daar zijn de leerlingen zenuwachtig voor, maar ik niet. Ik ga met de opbrengst van de voorstellingen een project beginnen op Bali." Ze gaat helpen in het kinderhuis Giri-Asih, op West-Bali. Ze wil op Bali iets blijvends schenken. Ze denkt aan een visvijver, zodat een duurzame voorziening van veel te schaarse proteïnen ontstaat. Malou: "Ik ga ook dansjes en liedjes doen met die kinderen. Eigenlijk heb ik dan de leiding. Het personeel is weg, op wat huishoudelijke mensen na. Die hebben even verlof."

Malou vindt het spannend, maar krijgt veel steun en tips van de ouders van de leerlingen. Malou: "Zelfs de kleintjes weten dat ik ver weg ga."

© BNdeStem, op dit artikel rust copyright.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Kinderen Studio Sisa in Roosendaal treden op voor Bali
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Studio Sisa danst voor weeshuis op Bali (16 dec)
» Roeimarathon voor kinderen op Bali
» Wilgenhoek in actie voor kinderen Bali
» Unieke school op Bali voor kinderen met down
» Hoog tijd voor een Indische- en Molukse reünie in Roosendaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: