Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen   Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen Icon_minitimezo 12 mei 2013 - 13:14

Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen

Willem Reimers, beter bekend als Meneer Reimers of Reimpie in de tv-programma's van Herman den Blijker, heeft zijn onderbeen op zes plaatsen gebroken. In de Telegraaf vertelt Reimpie aangeslagen dat hij tot overmaat van ramp ook nog een ernstige wondinfectie kreeg.

Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen
Meneer Reimers verheugde zich op zijn trip naar Bali, maar onderweg ging het mis. "Ik moest in Jakarta overstappen voor de binnenlandse vlucht naar Bali. Om de drie uur wachttijd te overbruggen ging ik naar de businesslounge. En op een gegeven moment moest ik naar de wc. Nou, de tegels die wij op de muur hebben, liggen daar op de vloer. Spiegelglad waren ze, maar een jongetje was nota bene bezig ze nog extra op te poetsen! Enfin, ik kom de wc uit en glijd me toch uit! Ondanks mijn mooie schoenen met rubberen zolen, ging ik over het drempeltje en knál."

Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen Hermandenblijkerenwille



De voormalige copresentator van Herman den Blijker ligt voorlopig nog in de lappenmand en daar baalt 'ie flink van. Klein lichtpuntje voor Reimpie, het programma Herrie in de Keuken trok gisteravond wel zo'n 750.000 kijkers.

RTL.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Meneer Reimers breekt onderbeen op zes plaatsen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meneer de Professor: Piet
» Ook dit is actueel: Kindje kopen meneer/mevrouw?
» Vijf uur ’s ochtends, de hel breekt los
» Coach breekt met Kromowidjojo
» Willem Nijholt breekt met Willem Nijholt Academie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: