Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Lilipaly toch niet naar Indonesië

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Lilipaly toch niet naar Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Lilipaly toch niet naar Indonesië   Lilipaly toch niet naar Indonesië Icon_minitimema 14 okt 2013 - 14:02

Lilipaly toch niet naar Indonesië
Door Redactie Gepubliceerd op 14 oktober 13, 13:35 Laatst bijgewerkt op 14 oktober 13, 13:38

ALMERE/JEROEN OOSTERHEERT - Almere City FC-speler Stefano Lilipaly is toch niet naar Jakarta afgereisd. De voetballer zou daar dinsdag met het nationale team van Indonesië de WK-kwalificatiewedstrijd tegen China spelen, maar omdat hij gisteren pas kon vertrekken en zich dan op de wedstrijddag pas bij de groep zou voegen zou hij op de bank moeten beginnen. Dat laatste heeft de bondscoach van Indonesië hem verteld voor hij gisteren wilde vertrekken vanaf Schiphol.

,,Toch twijfelde ik heel erg. Ik had daar namelijk heel graag heen gewild, maar omdat ik pas donderdag terug zou komen was de kans ook groot dat ik mijn basisplaats hier zou verliezen. Dat en dat de bondscoach mij op de bank wilde zetten heeft me doen besluiten om niet te gaan'', vertelde Lilipaly vanmiddag.
De verdediger van Almere City FC hoorde vlak voor het weekend dat de bondscoach van Indonesië hem opriep voor de wedstrijd. ,,Ik heb toen besloten om pas na de wedstrijd tegen Excelsior te gaan, maar toen wist ik nog niet dat ik niet in de basis zou starten. Het zou dus kunnen dat ik en daar niet zou spelen en hier mijn basisplaats zou kwijtraken. Dat wil ik niet en dus ben ik niet gegaan'', aldus Lilipaly die inmiddels één interland voor Indonesië heeft gespeeld.
Lilpaly verloor zaterdag met Almere City FC met 2-1 van Excelsior.

Almere Vandaag
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Lilipaly toch niet naar Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stefano Lilipaly in november terug naar Indonesië
» Moslims in Indonesië mogen niet kijken naar programma's over privéleven sterren
» Yudhoyono komt toch niet
» Stefano Lilipaly op Bali op motor en slippers naar de training: 'Je kunt het slechter treffen'
» 'Hobbitmens' leefde toch niet naast onze voorouders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: