Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dochter dode vrouw Rotterdam: 'Ze wilde mij niet zien'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Dochter dode vrouw Rotterdam: 'Ze wilde mij niet zien' Empty
BerichtOnderwerp: Dochter dode vrouw Rotterdam: 'Ze wilde mij niet zien'   Dochter dode vrouw Rotterdam: 'Ze wilde mij niet zien' Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 11:09


Dochter dode vrouw Rotterdam: 'Ze wilde mij niet zien'

Bewerkt door: redactie − 23/11/13, 08:46 − bron: ANP



De vrouw die 10 jaar lang onopgemerkt dood in haar Rotterdamse woning lag, zou een dochter hebben. Het AD publiceerde zaterdag een interview met de nu 68-jarige dochter die zich vrijdag bij de politie heeft gemeld.

De vrouw vertelt aan de krant dat ze al 20 jaar geen contact meer had met haar moeder, ondanks enkele toenaderingspogingen van haar kant. 'Ik was een ongewenst kind', aldus de dochter. 'Ze wilde mij niet zien'. De overleden vrouw was 16 toen ze de dochter kreeg. 'Dat was in Nederlands-Indië, ten tijde van de politionele acties. Ik heb mijn vader nooit gekend.'

'Ik heb altijd gedacht dat er een dag zou komen dat er een politieagent voor mijn deur zou staan. Dat hij dan zou komen vertellen dat mijn moeder was overleden. Ik zou niet eens verbaasd zijn dat ze al maanden in huis zou liggen, maar 10 jaar? 10 jaar?', zegt de vrouw in de krant. Ze herkende de woning van haar moeder van televisie.

De dochter stond een aantal jaren geleden op moederdag vergeefs met een bloemetje bij de Rotterdamse voor de deur. Naar nu blijkt was de vrouw toen al dood.


Trouw
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Dochter dode vrouw Rotterdam: 'Ze wilde mij niet zien'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Taxichauffeur vindt dode vrouw in koffer
» We willen keerzijde Gouden Eeuw niet zien
» Magie van de Vrouw - Wereldmuseum Rotterdam - 5 april t/m 9 september
» 'Keizer Hirohito wilde WOII niet'
» Dode kinderen van repatriëringsschip herdacht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Algemeen-
Ga naar: