Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 74-jarige vrouw vindt 55 gram speed in haar tas

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

74-jarige vrouw vindt 55 gram speed in haar tas Empty
BerichtOnderwerp: 74-jarige vrouw vindt 55 gram speed in haar tas   74-jarige vrouw vindt 55 gram speed in haar tas Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 16:51

74-jarige vrouw vindt 55 gram speed in haar tas


14-01-14 09:56 uur


Als de 74-jarige Gillian Rodgers haar tas pakt voor een nieuwe reis ontdekt ze een pakketje met wit poeder ter grootte van een sigarettenpakje. Speed, weet de politie, er waarschijnlijk ingestopt na haar reis door Australië vier jaar eerder..

De Nieuw-Zeelandse Rodgers is geschokt dat ze is ingezet als drugssmokkelaar, schrijft The Guardian. 'Ik vraag me af of de drugshandelaren het nog terug wilden komen halen. Ik weet zeker dat ze het wel wilden. Zouden ze me gevolgd zijn?'

'Wat als ik was opgepakt op het vliegveld van Bali of Thailand met dat pakketje in mijn tas... Terrifying', aldus Rogers. De politie laat weten de zaak te onderzoeken. 'We zijn er nog steeds van overtuigd dat ons douanesysteem goed functioneert en de grenzen goed beschermd zijn', laat een woordvoerder weten. Volgens de politie zat er 55 gram speed in de tas..

(Door: Redactie)
Parool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
74-jarige vrouw vindt 55 gram speed in haar tas
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 86-jarige vindt na 70 jaar fotoalbum terug dankzij project Tropeninstituut
» Taxichauffeur vindt dode vrouw in koffer
» ‘Een geschiedenis’, dansvoorstelling met 86-jarige Indische vrouw
» Gesmokkeld: een Filipijnse vrouw werd door haar buren naar de dodencel gestuurd
» Is Mbak Hartelief met haar prachtige zwarte lange haar ook hier.????

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: