Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Huistra aan de slag in Indonesië

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Huistra aan de slag in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Huistra aan de slag in Indonesië   Huistra aan de slag in Indonesië Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 21:35

Huistra aan de slag in Indonesië

Woensdag, 3 december 2014, 14:39

Huistra aan de slag in Indonesië X2vxxd

Pieter Huistra geeft zijn carrière een wending. Hij stapt van het veld en neemt plaats achter een bureau. Hij wordt technisch directeur van de Indonesische voetbalbond. "Mijn belangrijkste doel is het ontwikkelen van het Indonesische voetbal, speciaal dat van de jeugd", zegt Huistra op de Indonesische website kompas.com.

Na zijn actieve loopbaan werd Huistra coach. Na eerst assistent te zijn geweest bij Vitesse werd hij hoofdtrainer bij FC Groningen en later bij De Graafschap. In zijn tweede seizoen in Doetinchem werd hij, na een conflict met de supporters, ontslagen.

De 47-jarige Huistra kijkt uit naar zijn baan als technisch directeur. "Ik heb gewerkt in Nederland, Schotland, Hong Kong en Japan. Die ervaring wil ik gebruiken om het Indonesische voetbal hogerop te brengen."

NOS
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Huistra aan de slag in Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huistra interim-bondscoach Indonesië
» Huistra is weer thuis na wonderlijke avonturen in Indonesië en Japan
» Rijsbergen aan de slag in Indonesië
» Trainer Pentury voor vier jaar aan de slag in Indonesië
» Indo Rock/Buffet bij De Slag 30 maart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: