Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Onbekende ex-Ajacied heeft 4,5 miljoen volgers: "Trending met maden in soep"

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Onbekende ex-Ajacied heeft 4,5 miljoen volgers: "Trending met maden in soep" Empty
BerichtOnderwerp: Onbekende ex-Ajacied heeft 4,5 miljoen volgers: "Trending met maden in soep"   Onbekende ex-Ajacied heeft 4,5 miljoen volgers: "Trending met maden in soep" Icon_minitimedo 18 jun 2015 - 18:07

Onbekende ex-Ajacied heeft 4,5 miljoen volgers: "Trending met maden in soep"


18 Juni 2015 15:27

Irfan Bachdim is misschien wel de onbekendste meest gevolgde twitteraar uit Nederland. De 26-jarige Amsterdammer met Indonesische roots, uitkomend voor het Japanse Consadole Sapporo, is in Zuidoost-Azië een ware voetbalster.

De afgelopen jaren was Bachdim in Indonesië niet van de billboards af te slaan. De oud-jeugdspeler van Ajax en FC Utrecht was onder meer het exclusieve uithangbord van Nike in Indonesië en was het gezicht van onder meer Suzuki en een shampoomerk. "Het is inmiddels wat rustiger", zegt Bachdim tegen Voetbal International.

"Ik heb bewust ervoor gekozen om te proberen naam te maken in het Japanse voetbal. Anders was ik dit jaar wel voor veel meer geld in Thailand gaan spelen. Nog steeds doe ik in Indonesië jaarlijks wel een aantal fotoshoots en woon ik drie, vier evenementen bij. Maar welke voetballer met sponsorcontracten doet dat niet?"

Bachdim heeft een sterrenstatus en wordt op Twitter door vierenhalf miljoen mensen gevolgd. Dat is meer dan Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart of DJ Tiësto. De Amsterdammer is tegenwoordig erg voorzichtig met wat hij de wereld in slingert. "Als ik iets rondstuurde, werd het meteen trending topic in Indonesië. Eén keer tweette ik in een restaurant dat er een paar maden in mijn soep zaten. De eigenaar schrok zich wezenloos van alle retweets en commentaren en smeekte me die post te verwijderen. Ze waren bereid me een jaar lang gratis maaltijden én overnachting aan te bieden...", aldus Bachdim.


Soccernews
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Onbekende ex-Ajacied heeft 4,5 miljoen volgers: "Trending met maden in soep"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meeste volgers voor vrij onbekende voetballer
» Schildpad nog vaak in de soep
» Voormalig Ajacied strandt in Scandinavië
» Achmed wil geen miljoen
» Gemeente zoekt contact met onbekende Veteranen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: