Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Sylvie Meis woest om 'skin shaming'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl

Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Sylvie Meis woest om 'skin shaming' Empty
BerichtOnderwerp: Sylvie Meis woest om 'skin shaming'   Sylvie Meis woest om 'skin shaming' Icon_minitimeza 27 feb 2016 - 21:06

za 27 feb 2016, 18:28

van onze redactie
Sylvie Meis haalt flink uit tegen mensen die iets op te merken hebben over haar huidskleur...
Volgens Sylvie wordt er regelmatig gesteld dat ze veel te bruin is en het slechte voorbeeld geeft, maar dat kleurtje heeft ze niet te danken aan het constante flaneren op het strand, schrijft ze pissig op Instagram...
"Een paar weken geleden bezocht ik het schitterende Indonesië. Omdat ik trots ben op het feit dat ik gemengd bloed heb (vader is Indisch en moeder Nederlands) wilde ik altijd het land bezoeken waar mijn opa vandaan komt", schrijft Sylvie. "Ik ben trots op mijn Aziatische trekken, ik zie het in mijn uiterlijk, mijn lengte en natuurlijk de kleur van mijn huid! Ik ben dan ook teleurgesteld en gekwetst dat er artikelen worden geschreven over mijn huidskleur, waar ik dus gewoon mee geboren ben."
Volgens de kleine diva moet het maar eens afgelopen zijn "met alle onwetenheid". "Het is tijd om voor mij om op te staan tegen deze vorm van 'skin shaming!'", besluit ze.

Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl

Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wibi Soerjadi woest op Boulevard
» Indisch Platform is woest op kabinet
» We reject all foreign artists revealing skin, not just Gaga: FPI

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum