Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Empty
BerichtOnderwerp: Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen?   Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Icon_minitimeza 3 okt 2009 - 22:03

Hi die ho allemaal, kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met deze site? eerst kan ik er niet op komen voor een dagje of twee, dan de paginas zijn zoooo traag te loaden, dat als je de speed vergelijkt met een vlooi die door een schoteltje Tielse appelstroop baggert, hij/zij de eerste prijs krijgt, of een bonnetje voor overtreden van de speedlimit! Nee, deze ouwe vent is niet aan 't klagen hoor, maar mijn eerste gedachte toen ik hier niet meer kon komen was, "is de geest van Mahmud bin Bottom (in tegenoverstelling van de top dan) hier aan 't klieren of zij we het doelwit van wat high-class terrorism? De volgende was, na bijna negen maanden gaan we hier zien dat de servers de traffic niet kunnen handellen, en gaan uit-klappen? Als dat zo is, kunnen we met plezier de toekomst tegemoet zien (hoop van niet!) Een plezierge week-end toegewenst van hier, and see yah on the round-about!! si K.
Terug naar boven Ga naar beneden
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen?   Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Icon_minitimeza 3 okt 2009 - 22:30

oh Om, ik word er gestoord van!

Katanya ze doen een rondje onderhoud. Maar hoe lang duurt dat?
Kom ik hier kijken, kan ik er niet in. Kom ik na een tijdje weer, dan is het forum er opeens weer. Maak ik een bericht, klik op de knop verzonden - hilang... Op F5 klikken helpt niet. Evil or Very Mad

Ach ja.. en dan die snelheid.. Hoe zei u dat? Een vlooi die door een schoteltje Tielse appelstroop baggert en de eerste prijs krijgt, of een bonnetje voor overtreden van de speedlimit!

lol!


Ook een fijn sunny weekend voor u en de mrs (hier is de herfst in alle hevigheid losgebarsten: wind, regen, dingin...!)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen?   Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Icon_minitimeza 3 okt 2009 - 22:40

Tja, en dan moet je geduld hebben en dat is hoogst irritant, in dit geval.
Maar hij werkt nu weer goed en snel!

flower
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen?   Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Icon_minitimeza 3 okt 2009 - 22:56

Yup ladies, en dat maakt mij een "happy chappy" duimenop "slaap zacht en goede dromen(oeps Embarassed )"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen?   Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tjonge-tjonge, terug naar de dagen van toen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» All Flights to Jakarta Now Land in Tangerang, tjonge!
» Tjonge, who spiced the gulai Jawa up with too many cabehs?
» Door het broeierige weer van de afgelopen dagen waande ik me even terug in Indonesië
» Fietsen van Jakarta naar Amsterdam in 400 dagen
» We hebben geen schone kleren meer', familie uit Best zit al dagen vast op Bali en wil naar huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: