Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Empty
BerichtOnderwerp: Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo   Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Icon_minitimedi 26 jan 2010 - 15:04

Maak kans op het boek 'Wil je wel, wil je niet'

Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo 97568210

Doe mee aan de onderstaande prijsvraag en maak kans op het boek 'Wil je wel, wil je niet' van Vilan van de Loo!
Vilan van de Loo schrijft over Nederlands-Indië, boksen en over romantiek. Sinds een aantal jaren doceert ze online de romantische basisbeginselen in de Leidse Liefdescursus voor Gevorderden. Daartoe behoren onder andere het geven van een compliment, romantisch telefoneren, iemand mee uitvragen en het geven van geschikte presentjes. De Liefdescursus is gratis toegankelijk voor iedereen.

Wil je niet, wil je wel? is het ideale kijk-, lees- en bladerboek voor degene die een romantisch hart bezit of verlangt te bezitten. Naast een groot aantal afbeeldingen zijn er ook enkele cursussen in opgenomen, zoals Adverteren Doet Begeren (12 lessen) en de cursus Leer Zelf Voetjevrijen (4 lessen), waarin de voeten de universele taal der liefde spreken.

Hier kun je je verhaal kwijt op de vraag
Wat is het meest romantische dat jij ooit gedaan hebt?


Loopt van: 25-01-2010
Loopt tot: 08-02-2010


Metro
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo   Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Icon_minitimedi 26 jan 2010 - 15:29

....en de cursus Leer Zelf Voetjevrijen (4 lessen), waarin de voeten de universele taal der liefde spreken.



Gelukkig maar dat ik sawa trappers heb en altijd met blote kakkies de Indonesische grond heb betreden onder ideale condities, namelijk automatische airconditioning tussen mijn tenen, altijd droog door de zon sunny en op tijd gewassen als ik door de plassen liep. Je zal maar last hebben van "keju" tenen en dan voetje vrijen.....ampun setengah mati bau keju busuk pale geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
OmSid




Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 08-01-09
Woonplaats : Negeri Kincir Angin

Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo   Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Icon_minitimedi 26 jan 2010 - 15:46

Wadoeh , bij mij is vroeger , Ik wil wel , maar zij wil niet .

Trouwens een sawahtrapper is handig als je moet lopen op de kleine dijkjes tussen de sawahperceeltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo   Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Icon_minitimedi 26 jan 2010 - 16:17

Om Sid schreef o.a.: ....Trouwens een sawahtrapper is handig als je moet lopen op de kleine dijkjes tussen de sawahperceeltjes.

Echt gebeurd. Ik liep 's weer te struinen over de tegalan (sawa dijkjes) bij desa Trawas (Jatim) en keek niet goed uit waar ik liep en......kecepret voeld ik iets tussen mijn tenen uit elkaar spatten en ik keek naar mijn voet en kreeg zo'n ontzettende spijt, dat ik niet goed had gekeken. Een héél jonge kodok(kikker) helemaal keplenyet tussen mijn tenen. OK, kan gebeuren dat er een jonge kodok mampus kena diplenyet, maar dat vieze zachte gevoel tussen de tenen.... affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo   Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Icon_minitimedo 28 jan 2010 - 12:18

pale iihh... jijik..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo   Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op boek van Vilan van de Loo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» KuiperCompagnons wint prijsvraag Jakarta
» Prijsvraag Verstilde Stemmen.
» 28 september 2013: Lezing over Indische Weldoeners door schrijfster Vilan van de Loo
» Boek 1) Indië in vervlogen tijden en boek 2) Het vergeten Indië
» Gefeliciteerd met jullie mooie groep

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Boekbesprekingen-
Ga naar: