Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Pas Op kapers gesignaleerd

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Pas Op kapers gesignaleerd Empty
BerichtOnderwerp: Pas Op kapers gesignaleerd   Pas Op kapers gesignaleerd Icon_minitimewo 10 feb 2010 - 19:00

Ze komen, eerst kapen ze schepen en dan komen ze hier en kapen starks uw huis etc.
Elsevier 2.0 Startpagina woensdag 10 februari 2010Mobiel Nieuwsbrief Contact RSS Weekblad

afro
Print
Home > Nieuws > Nederland > Somaliërs koplopers asielaanvragen Nederland
Nederland
Somaliërs koplopers asielaanvragen Nederland
woensdag 10 februari 2010 12:29

Het afgelopen jaar zijn er in totaal 16.200 asielaanvragen gedaan voor Nederland. In 2008 waren dat nog 13.400. De grootste groep asielzoekers, meer dan zesduizend, zijn afkomstig uit Somalië.
afro afro afro Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad What a Face What a Face What a Face Suspect Suspect cherry cherry cherry
De meeste asielzoekers kwamen hert afgelopen jaar uit Somalie
Kosten asielzoekers
Nederland krijgt in 2010 waarschijnlijk veel meer asielzoekers binnen dan eerder werd aangenomen. Het ministerie van Justitie rekent erop dat volgend jaar 17.000 asielzoekers naar Nederland komen.

Een jaar geleden ging het departement er nog van uit dat 10.500 asielzoekers hier in 2010 zouden aankomen. De toestroom van asielzoekers in 2010 kost meer dan 200 miljoen.
Dat blijkt woensdag uit cijfers van Centraal Bureau voor Statistiek.

Irakezen
14.900 van het totale aantal aanvragen waren een zogenoemd eerste asielverzoek. Dat is 11 procent meer dan in 2008. De overige aanvragen kwamen van mensen die al eerder een asielverzoek hadden ingediend.

In 2008 deden Irakezen de meeste aanvragen. Nadat de zogenoemde categoriale bescherming van asielzoekers uit Centraal-Irak in november 2008 was beëindigd, daalde het aantal asielzoekers uit Irak sterk. In mei 2009 is ook deze speciale bescherming voor asielzoekers uit Centraal- en Zuid-Somalië beëindigd.

Stijging aanvragen
Het aantal asielzoekers vertoont scherpe pieken en dalen. De sterke stijging in de eerste helft van de jaren negentig hield verband met de val van de Berlijnse Muur in 1989 en de oorlog in het voormalige Joegoslavië.

De stijging die na 1996 optrad, hing samen met de onrust in Afghanistan en Irak en met de oorlog in Kosovo.


Door Arne Hankel




Terug naar de homepage

Neem nu een gratis abonnement op een van onze nieuwsbrieven (carrière, dagelijks, lifestyle of wekelijks). U kunt zich altijd weer uitschrijven via de uitschrijfknop onderaan de nieuwsbrief.


| Meer



Print Nieuwsbrief






Reacties
Aan deze Islamisten gaan we nog veel "plezier" beleven!
Zo wordt Nederland ten gronde gericht door Partij van Allah,...
Tristan op woensdag 10 februari 2010

Het zijn ook koplopers qua brutaliteit, onbeschoftheid, verkrachting, oplichting en diefstal.

Zelden een zo...
Suzanne Grinwis op woensdag 10 februari 2010
Als er één asielzoeker over de dam is, volgt een hele familie...
Mikkel op woensdag 10 februari 2010
Ik stem PVV niet alleen voor mezelf, maar uit liefde voor mijn kinderen, en mijn kleinkinderen.

Deze invasie moet stoppen.
Bandobras op woensdag 10 februari 2010
Is het niet, dat een asielaanvraag moet worden ingediend in het eerste land wat wordt aangedaan.
Nooit geweten, dat...
Joke Jasperse op woensdag 10 februari 2010
Reageer op dit artikel

Lees alle reacties (totaal 90 reacties )


Vergroot uw rendement
Werf snel en eenvoudig
uw personeel vanaf €649,-!
Hiring.Monsterboard.nl

Verrassende Datingsite
Laat je verrassen door onze match
en vind zo een leuke date!
Born2loveyou.nl/GratisDating

Buffett: "nu kopen"
Werelds rijkste belegger is terug
koper. Ontdek hier welke aandelen.
www.smartcapital.be

Goedkoop naar Teheran?
Product- en prijsvergelijking bij
Kelkoo: makkelijk en aantrekkelijk!
Kelkoo.nl/Iran_Aanbiedingen

Wil jij een laptop?
Vul de enquete in
en ontvang gratis laptop
www.webgek.com/laptop2

Visum nodig?
Wij verzorgen uw Aanvraag volledig
En bezorgen uw Visum per Koerier!
www.VisumExpress.nl

Ads door Google


MyElsevier
Personaliseer uw Elsevier.nl met MyElsevier.
Registreer


Registreer
Log in


Log in
14
Commentaren Eric Vrijsen
Irak-rapport: dankzij links meer bureaucratie
Lees verder

11
weblog Afshin Ellian
Nationale feestdag wordt referendum voor Iran
Lees verder

Biografieën Erflaters
Johan Rudolf Thorbecke: een groot staatsman
Ga naar de serie

advertentie




Gratis Boekje ‘Beter Beleggen’
Nu gratis bij een kosteloze portefeuilleanalyseExact Online
Exact Online boekhouden. Nu 30 dagen gratis!SALAR Nederland
Salarissoftware + HRM, download gratis WinSalarMaak interactieve dashboards met Xcelsius
SAP BusinessObjects software - al vanaf € 160BinckCompleet
Lage en transparante tarievenAudi
Bekijk het actieaanbod van de A3 en A4!Alex Zelf Beleggen
Ontdek hoe gemakkelijk beleggen bij Alex isEasySwitch.nl – Onafhankelijk vergelijken
Vergelijk alle energieleveranciers en bespaar €650Essent Business Coach Clinic
Volg de online training van Gerard KemkersABN AMRO
Gratis financiële coaching voor starters.Atradius Debiteurenbeheer
Altijd gedacht dat uw afnemer bulkte van het geld?De BMW 320d EfficientDynamics
1 op 24,4 en 163 pk voor € 39.995,-. Klik hier!Ardennes-Etape
Uw vakantie in de ArdennenNew Orleans
De mooiste woontoren van R’dam: kom kijken!Altijd en overal gepast betalen?
World Card Business nu het eerste jaar gratis


28
weblog Misdaad & Straf
Vertrouwen in Justitie staat onder zware druk
Lees verder
meest gelezen artikelen

Milieuactivisten schreven mee aan IPCC-rapport
VVD: Uitleg Balkenende over Nederlandse klimaatblunders
PvdA'er Paul Depla wordt burgemeester Heerlen





Maandschrift Vacatures MKB Beurskoersen Controllers Aandelen Belasting Vakliteratuur Wetenschap Sales
Reed Business bv. Auteursrecht voorbehouden. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Gebruiksvoorwaarden en Privacy Statement

Sitemap Adverteer Gebruiksvoorwaarden Privacy Statement Elsevier is een uitgave van


Logger Console
INFO 5ms (+5) 19:45:23:globalLogger LoadedINFO 0ms (+49) 19:45:23:globalLogger reset
infowarnerrortimewindow
globalLogReader
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor


Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09
Woonplaats : Op de oevers van de Kali Brantas

Pas Op kapers gesignaleerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pas Op kapers gesignaleerd   Pas Op kapers gesignaleerd Icon_minitimewo 10 feb 2010 - 19:16

Ze komen, eerst kapen ze schepen en dan komen ze hier en kapen starks uw huis etc...........


Een paar eeuwen geleden deden een paar woestuitziende en barbaarse methoden op na houdende piraten uit een klein landje gelegen aan de Noordzee hetzelfde, wat kapen betreft.
Ze kaapten schepen ( met een vrijbrief van het staatshoofd), ze houwden de koppen af van de tegenstribbelende bemanning, ze gingen ervan door naar het verre Indie en roofden daar de boel leeg met achterlating van de lijken van vermoordde lokalen... Die waren dus die Somaliërs waar je nu weer op loopt te schelden, al mijlen voor met hun roof- en kaaptochten.....


Wat klets je nou toch???? De boel weer aan het opruien met je berichten????
Spandeer je energie toch aan positieve zaken in plaats van altijd maar negatief en zwartgallig te zijn. Kikken je hormonen erop?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Pas Op kapers gesignaleerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pas Op kapers gesignaleerd   Pas Op kapers gesignaleerd Icon_minitimewo 10 feb 2010 - 23:19

Ik vind eigenlijk dit artikel -door Albert geplaatst- niet kunnen, hier op ons forum.
Getuigt van weinig smaak
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Kesasar

Kesasar


Aantal berichten : 2586
Registratiedatum : 03-01-09
Woonplaats : Selandia Baru

Pas Op kapers gesignaleerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pas Op kapers gesignaleerd   Pas Op kapers gesignaleerd Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 3:12

Och missy Wu, bro. Alby 'kannie helpuh' dat hij weinig smaak heeft, houd niet van hete sambal, alleen maar sambal tauco en zoetig spul, volgens hem dan, kookt alleen maar wat uit een potje of pakje komt (Indo Mi?), zo hem niet te kwalijk nemen h`e, en besides that, ik denk, aan zijn berichten te zien dat het zijn rutting season is (zo als de mannetjes elephanten die in musk zijn) gevaarlijk seg dese fen', denkt dat hij een tijger is, of was dat een pussycat? Alweer vergeten, never mind! Maar in ieder geval de Marokkanen zijn blij nu dat bro. Alby de Somaliers en Iraqi's een veeg uit 't potje aan 't geven is, dat ze nu met rust gelaten zijn! En schepen kapen, volgens de luitjes een grand idee om bakken met poen te maken, ze hebben 't nooit zo goed gehad, ennuh Alby als je een huis-eigenaar bent, nu is de tijd om je woning te verkopen, zo wanneer die fuzzy wuzzies van Somalie komen om je huis te kapen heb je de poen reeds op zak! Alby, ouwe zoon, doe me een pleziertje h`e, de volgende keer als je een artikel uit de Elsevier haalt, boleh toch, maar niet de hele krant svp, groetjes aan je buurvrouw (nog steeds kwaad op je dan?) si K.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Pas Op kapers gesignaleerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pas Op kapers gesignaleerd   Pas Op kapers gesignaleerd Icon_minitimedo 11 feb 2010 - 9:41

So,dat was weer leuk jullie reacties.
Alle gekheid op een stokje, Ons land is OVERVOL.
Wat moeten deze mensen nou hier in nederland doen?
Er zijn al te veel en dat komt maar en komt maar, kost ons miljoenen. Jullie in indonesie en new sealand kunnen makkelijk praten, wij zitten hier met de gebakken sambal en boze buurmannen.
De culturen van deze mensen passen niet met onze cultuur. Vroeg of laat, en dat vergeten jullie als jullie denken dat ik racist ben, gaan deze vreemde culturen met elkaar botsen. dat zie je in Irak, en overal in de islamwereld. Kijk naar Tukye, somalie, etc, niets anders dan oorlog om etnische verschillen. Mensen, ik LEEF HIER en wil in vrede leven. Deze mensen zoeken iets wat een utopie is. Dus stoppen met de imigratie. WE zijn OVERLOADED. Het schip zinkt zo.
Wat jullie doen, is niet alleen mij voor racist uit te maken, maar jullie verwaarlozen hun belangen. makkelijk om te zeggen sudah laat maar, maar wie is er nou echt mee geholpen van hun om hier in dit land te gaan wonen en leven. Het wordt alleen een tijdbom van etnische tegenstellingen, hebben jullie daar wel eens aan gedacht? Ook ik gun mensen een vredig en goed bestaan, maar imigratie naar oorden waar je niet echt welkom bent, niet echt aanpast op jouw cultuur, ook door anders islambroeders met een andere etnische achtergrond niet wordt getolereerd, is NIET de oplossing. het is zo jammer dat men daar niet de moeite neemt om iets op te bouwen, vluchten is niet de oplossing en wij van het westen moeten die mensen daar in eigen land mogelijkheden geven.Helaas, onder hun eigen bevolking heerst ook strijd. Dus waar zijn wij mee bezig? je verplaatst het ene probleem naar een ander oord.
Mijn buurman, lieve mensen, krijgt binnenkort een klein tijgertje. Ik ben gelovig en gehoorzaam, gaat heen en vermenigvuldig u.
Mijn buurvrouw houdt haar slaapkamerraam nog steeds open en de ladder zet ze op een zichtbare afstand.
De tijger sluipt nog steeds rond en af en toe....GROMMMMMMMM heeft hij zijn prooi weer te pakken, wadoeh...heftig deze.
Mijn andere buurvrouw doet het zelfde alleen is die een tientonner en ben ik bang dat zij de tijger plet.
Ik hoop alleen niet dat mijn buurman het jachtseizoen opent met een vuurbuks.
Lastig die kogels uit mijn vel halen. Jullie hebben toch wel eens gehoord van weerwolven?
Welnu van tijd tot tijd verander ik in een weertijger. cat cat
De buurvrouwtjes zijn dan de prooi en ze vinden het nog spannend ook, pura pura maar hun ogen zeggen genoeg. roosje
Ze hebben honger. geek geek duimenop
Zo, tot zover het verslag van de weertijger die onze omgevin tij(G)stert. Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pas Op kapers gesignaleerd Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pas Op kapers gesignaleerd   Pas Op kapers gesignaleerd Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pas Op kapers gesignaleerd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ultra’s nu ook gesignaleerd in Indonesië, maken er een groot feest van
» Kapers, piraten en boekaniers
» Oplichting ontvlamde Molukse kapers
» Opstelten bekijkt aansprakelijkheid doodschieten kapers De Punt 
» Kapers op de Nederlandse koloniale kusten. Deel 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Berichten :: Actueel-
Ga naar: