Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron Empty
BerichtOnderwerp: Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron   Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 7:23

donderdag 12 augustus 2010 16:59 uur, laatste update: vrijdag 13 augustus 2010 07:20 uur
Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron


Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron Pasarp10


UTRECHT - De Pasar Perron in het Utrechtse Spoorwegmuseum houdt na zestien jaar op te bestaan.

De Indische pasar trok vorig jaar nog negenduizend bezoekers. Aanleiding voor het jaarlijkse festijn, met
filmvoorstellingen, kookshows, demonstraties en een markt, was de schenking van de 'Sri Gunung'. Het Spoorwegmuseum kreeg die stoomlocomotief begin jaren tachtig van de Indonesische regering.

Voortaan moeten evenementen in het museum een duidelijkere link met treinen hebben en een breder publiek trekken, aldus een woordvoerder donderdag.


RTV Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gast
Gast




Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron   Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 15:05

Wahrhaftig,..dit is te begrijpen.

Volgens de berichten die ik hier en daar gelezen heb,
hebben menige Pasar Malam in Nederland niet meer zoveel bezoekers zoals de jaren ervoor.

Het kan zijn dat de bewoners van Nederland uitgegeken zijn op de Pasar Malam.
Het kan zijn omdat het teveel Pasar Malam in heel Nederland zijn over prakltisch het hele jaar door. Hierdoor worden de mensen bosan, denk ik.
Wat exact de reden of redenen zijn weet ik niet.
Misschien weten de leden van deze Indonesië site het wel en willen op deze site schrijven.

Zaterdag 14 augustus 2010.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spoorwegmuseum stopt met Pasar Perron
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lezing Thom Hoffman in Spoorwegmuseum
» 24 november 2012: Du Perron en de Indische letterkunde
» De mooiste modelspoorbanen van Europa in Het Spoorwegmuseum 8 t/m 10 maart '13
» Dierenhandelaar Chavello P.: ´Niemand stopt mij´
» 16 juli t/m 16 augustus 2009: fototentoonstelling Sporen van Smaragd in Spoorwegmuseum Utrecht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: