Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dodelijke pelgrimstocht voor Sandra Reemer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Dodelijke pelgrimstocht voor Sandra Reemer Empty
BerichtOnderwerp: Dodelijke pelgrimstocht voor Sandra Reemer   Dodelijke pelgrimstocht voor Sandra Reemer Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 17:46

Dodelijke pelgrimstocht

Sandra Reemer was bijna dood. Althans, dat zegt de presentatrice zelf. ‘Ik was er bijna niet meer geweest’, vertelde ze maandag aan RTL Boulevard.

Dodelijke pelgrimstocht voor Sandra Reemer Sandra10

Reemer werd gevraagd voor het EO-programma De Pelgrimscode en zei direct ja, zodat ze met het prijzengeld haar Sandra Reemer Foundation even flink kon spekken.
Goed voorbereid begon Reemer aan het buitenlandse avontuur. ‘Ik had me helemaal ingelezen over allerlei pelgrimstochten.’ Maar ja, ‘toen kwamen er dus opdrachten die zeer verrassend waren.’
Lekker vaag, maar mevrouw Reemer mag door geheimhoudingsclausules natuurlijk niets zeggen over het programma. Van één opdracht raakte de Dutch Diva echter ‘zo overdonderd, dat het op een gegeven moment mis ging met mij’.
Reemer vloog als de wiedeweerga terug naar Nederland en schreef de traumatische ervaring van zich af.
‘Er kwamen een heleboel dingen naar boven, waarvan ik dacht: oh, dat moet ik ook nog opruimen, begrijp je?’, onthult Reemer terwijl ze illustratief naar haar hoofd wijst.

De EO erkent dat het een zwaar programma was, maar zegt dat Reemer geen moment in levensgevaar heeft verkeerd. De Pelgrimscode – met de schreeuw om aandacht van La Reemer – is eind oktober op tv.

Volkskrant, vr. 3-9-2010
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
 
Dodelijke pelgrimstocht voor Sandra Reemer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I.M. Sandra Reemer
» Sandra Reemer archief in Rockart
» Vader Sandra Reemer overleden
» Sandra Reemer wil dat Nederland fouten erkent
» Met Sandra Reemer en Hearts of Soul de sterren van de hemel dansen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: