- OmSid schreef:
- Arek Suroboyo schreef:
- Zou het plan onderhoud van Garuda vloot naar Schiphol gaan.Dat is waarschijnlijk wat Brussel wil.
Als dit waar is beschouw ik het als koppelverkoop.
Je mag naar Amsterdam vliegen , maar jullie vliegtuigen moeten wel bij de Nederlandse handen komen.
Verkapte neo kolonialisme.
Geachte mevrouw;
Tsja,zo zou je het kunnen noemen;verkapt kolonialisme;doch ik denk niet,dat het echt zo is.
Helaas zijn er met Garuda nu eenmaal dingen gebeurd en toen moest men beslssingen nemen in Europa.
Daar Indonesie op tal v gebeiden goede contacten heeft met Indonesie,is dit zo gekomen.
Het is natuurlijk heel goed,dat de vliegtuigen nu behandeld worden en aan de hoge veiligheidseisen in Europa kunnen voldoen.
Voorheen heeft Indonesie zijn PTT ook laten updaten door de Nederlandse PTT en nu gaat ook alles prima met die PTT.
Ik denk,dat we goed van elkaar leren.Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen.Juist de bereidheid van Indonesie om aan anderen hulp te vragen is een ding,wat in hen te prijzen is.Ook:dan kunne we voortaan weer met Garuda naar Indonesie vliegen,daar ik denk,dat we daarmee ook Indonesie steunen.
Verder weet ik ook niet,wat ik erover moet zeggen.
Okay;het allerbeste verder.
Hoogachtend:
D.P. Tick