Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië   Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 17:14

Erica Terpstra naar omroep MAX

Na succesvolle carrières als topsporter, Kamerlid, staatssecretaris en bestuurder bij NOC-NSF, begint Erica Terpstra aan een nieuw avontuur: ze gaat een reisprogramma maken bij omroep MAX.

Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië 1291901335-320

Voor omroep MAX maakt Erica Terpstra ‘Erica op Reis’, waarin ze de kijker met haar kenmerkende enthousiasme meevoert naar inspirerende plekken. Aan de hand van de ex-politica leert de kijker wonderlijke, inspirerende en excentrieke mensen kennen door het ondergaan van de lokale rituelen, gewoonten en gebruiken. “Het maken van dit programma is een fantastische uitdaging: er gaat een hele nieuwe wereld voor me open!”, aldus Erica. 


Japan
De halve eeuw reiservaring die Erica heeft, maakt dat zij met veel plaatsen een bijzondere band heeft. Dat varieert van het Indonesië uit haar jeugd, het Japan waar ze haar olympische medailles won, tot het Midden-Oosten en Azië waar ze als vertegenwoordiger van de Nederlandse regering optrad.

Ontroerend
MAX-directeur Jan Slagter: “De eerste aflevering van 'Erica op Reis' heeft mij iedere seconde geboeid, ik heb gekeken met een lach en een traan. De eigenheid van Erica Terpstra gecombineerd met de bijzondere reis die zij onderneemt, maakt ‘Erica op Reis’ een ontroerend en authentiek programma.”


Laatst gewijzigd: donderdag 09 december 2010, 14:55
RTL
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië   Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Icon_minitimedo 9 dec 2010 - 17:29

Erica Terpstra op reis voor omroep MAX
Uitgegeven: 9 december 2010 16:28
Laatst gewijzigd: 9 december 2010 16:58

HILVERSUM - Erica Terpstra krijgt een persoonlijk reisprogramma bij omroep MAX. De eerste aflevering van Erica op reis is te zien op 3 januari op Nederland 1 (22.15 uur), maakte de ouderenomroep donderdag bekend.

Bekijk video

In het door Ivo Niehe geproduceerde tv-programma ontmoet de oud-topzwemster en voormalig politica wonderlijke en excentrieke mensen en ondergaat ze zelf lokale en rituele gewoonten.

Voor de eerste aflevering maakte Terpstra een inspirerende reis naar Java en Bali, waar ze een deel van haar jeugd doorbracht en haar eerste zwemlessen kreeg. Ook ontmoet ze er Ketut Liyer, de natuurgenezer uit het boek Eten, bidden en beminnen.

Japan

Andere bestemmingen zijn onder meer Japan, waar ze haar olympische medailles won, en het Midden-Oosten. De omroep gaat ervan uit dat deze overige afleveringen in de loop van 2011 op de buis komen.

Volgens omroep MAX zet de reisleidster ''al haar enthousiasme en levenservaring in om de kijker mee te nemen op haar reizen''.

MAX-directeur Jan Slagter: ''De eigenheid van Erica Terpstra gecombineerd met de bijzondere reis die zij onderneemt, maakt het een ontroerend en authentiek programma.''

© ANP
Nu.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
LL
Admin
LL


Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië   Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 13:07

Alvast een paar foto's
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
LL
Admin
LL


Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië   Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Icon_minitimema 3 jan 2011 - 16:44

Vanavond dus!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië   Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Icon_minitimewo 28 sep 2011 - 8:03

wo 28 sep 2011, 06:00
Erica Terpstra wil winnen
door Mariët Oosterwijk


AMSTERDAM - Nog twee zenuwslopende nachtjes slapen en Erica Terpstra (68) weet of ze grote kans maakt op de Televizier Talent Award.

De sympathieke zestiger mag dan van de 21 genomineerden de oudste zijn, ze is misschien ook wel de meest fanatieke. Enthousiast vertelt ze over haar zeer persoonlijke programma Erica op reis waaraan ze de nominatie te danken heeft. Met het MAX-programma is er letterlijk een nieuwe wereld voor haar open gegaan. „Binnen een half jaar heb ik een aantal grote reizen gemaakt. Naar Indonesië, Bhutan, Guatemala, Mali, Jordanië, Swaziland en India. Ik ben er onbevangen in gaan staan. Wat betreft de uitzendingen heb ik een veto, maar daarvan heb ik tot nu toe geen gebruik gemaakt.”

Ze schatert: „Op Bali werd mij voorspeld dat ik nog een keer ga trouwen. In Jordanië werd ik inderdaad ten huwelijk gevraagd. Maar ik kon de beste man niet verstaan. Hij had een mooie kop, maar aangezien ik communicatie in een relatie heel belangrijk vind, heb ik zijn aanzoek toch afgeslagen.”

Mócht Erica één van de gelukkigen zijn die op 21 oktober aanwezig mag zijn in Carré, dan gaat ze gekleed in kleding van Paul Schulten. Viel ze in 2008 nog veertig kilo af, inmiddels is er weer een aantal kilo bijgekomen. „Dat is ook niet zo gek met ’s morgens rijstpap waarin de lepel rechtop blijft staan en ’s avonds in vette olie gebakken bollen. Na iedere reis was het dan ook even van ’oeps’. Maar als ik naar het gala mag, dan zal ik zorgen dat ik er helemaal klaar voor ben.”



Telegraaf
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië   Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kijktip: 3 januari 2011 Erica Terpstra voor omroep MAX naar Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 20 januari - 23 januari 2011: Writers Unlimited - Winternachten 2011 Den Haag
» 19 januari 2012: expo Verborgen Identiteit te Gouda LET OP: VERPLAATST NAAR 26 JANUARI!
» Kijktip: 13 januari op de Belgische tv
» Singapore Airlines: extra lage tarieven voor herfst en winter 2009 Voor tickets naar Singapore, Indonesië, Aistralië en Nieuw-Zeeland
» BN'ers op leeftijd voor MAX naar Indonesië

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Kijk- en Luistertips-
Ga naar: