Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Baturraden: een bezoek om niet te vergeten – door Wouter Muller

Ga naar beneden 
AuteurBericht
wu

wu

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Baturraden: een bezoek om niet te vergeten – door Wouter Muller Empty
BerichtOnderwerp: Baturraden: een bezoek om niet te vergeten – door Wouter Muller   Baturraden: een bezoek om niet te vergeten – door Wouter Muller Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 9:54

13 mei 2011

Als ik mijn ogen dicht doe, zie ik de groene weelde van Sumatra, het blauwe Tobameer , orang oetangs in de jungle en een exotische bloemenpracht. Als ik mijn ogen dicht doe, zie ik de rijstvelden van Java, de as van de Merapi, de rokende Bromo en de kleuren en geuren van allerlei exotische vruchten. Ja, ik was weer in mijn moederland voor een muzikale groepsreis van 25 dagen. Ondergedompeld in de geuren van kretek en doerian, in de kleuren van bougainville en flamboyant en in de klanken van anklung, gamelan en krontjongmuziek. Wat een feest om mee te maken. Wat een feest om op te treden met lokale muzikanten. Wat een feest om het wel en wee van dit land te ondergaan.

Baturraden: een bezoek om niet te vergeten – door Wouter Muller 871_3110

Weer terug in Enschede dwalen mijn gedachten naar een onvergetelijke gebeurtenis tijdens onze reis: ons bezoek aan Baturraden. Ik ben al enige jaren ambassadeur van Stichting Tileng, maar .....................................

Lees verder. Klik hier!

Stichting Tileng
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com

Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cd-Presentatie “ Verleden Land” door Wouter Muller, 17 september
» Wouter Muller en HALIN
» Wouter Muller: 14 april in Almelo