Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Reggie Baay in Indonesië

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Reggie Baay in Indonesië Empty
BerichtOnderwerp: Reggie Baay in Indonesië   Reggie Baay in Indonesië Icon_minitimeza 16 jul 2011 - 18:00

Reggie Baay is in Indonesië. Je kan hem via Twitter volgen: @ReggieBaay




Had het voornemen om vandaag te schrijven aan mijn nieuwe roman, maar de Balinese zee werkt zo ontspannend dat ik nog geen komma heb gezet..

16 juli




Nu op Bali voor ontspanning en research. Een groot verschil overigens met het leven op Java.

15 Jul



Was vandaag in het radya pustaka museum in Solo. Prachtige objecten, maar triest dat er geen geld is om dit erfgoed goed te conserveren.

12 Jul



Vandaag Salatiga en Ambarawa bezocht. Raakte vooral onder de indruk van Banyu Biru: een serene natuur met een voelbare beladen geschiedenis.

11 Jul



Solo ontwaakt en de regen die vannacht is gevallen op de planten zorgt voor heerlijke kruidige aroma's. Vandaag met Arip naar Salatiga.

11 Jul










Zit in Solo in het Novotel, zoals in 'De ogen van Solo. Word hier voortdurend aangezien voor een Indonesiër. Ben ik veranderd of zij...?

10 Jul





Zit nu in Solo. Magisch om weer in de geboorteplaats van mijn 'oermoeder' te zijn!

9 Jul








Vandaag een mooie tocht gemaakt via Prambanan naar de stad Yogyakarta. #Genoten.

8 Jul
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
 
Reggie Baay in Indonesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Reggie Baay in Indonesië
» Reggie Baay
» Reggie Baay
» Reggie Baay
» Gouden Buffel 2015 voor Reggie Baay

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: