Indonesië
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
ElEl

ElEl


Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Empty
BerichtOnderwerp: Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira    Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Icon_minitimema 7 nov 2011 - 15:46

Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira

Uitgegeven: 7 november 2011 15:10
Laatst gewijzigd: 7 november 2011 15:29


RIJSWIJK - André Wetzel is gestopt als technisch directeur bij Al-Jazira. Dat meldde de in Indonesië geboren Nederlander maandag.

Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Wetzel
© ANP

De zestigjarige Wetzel heeft zijn tot medio 2013 lopende contract bij de club uit de Verenigde Arabische Emiraten laten ontbinden.

"Ik moest daar een nieuwe trainingsacademie neerzetten en die is klaar. Bovendien zijn we kampioen geworden en hebben we de beker gewonnen. Mijn werk zat er wel op", aldus Wetzel, die ook graag terug wilde naar zijn vrouw en kinderen.

"Mijn kinderen zijn 9 en 12. Vooral de jongste vond het erg moeilijk dat ik zo ver weg was."

Nieuwe club

Wetzel draait er niet omheen dat hij goed heeft verdiend in het 'belastingparadijs' van het Midden-Oosten. Hij is de afgelopen jaren technisch directeur geweest, maar ambieert in de nadagen van zijn carrière weer het trainerschap.

"Dat doe ik het liefst en daar ben ik ook het beste in, denk ik. Ik hoop op een club in Nederland. Het buitenland kan ook, maar dan wel wat dichterbij zodat ik met enige regelmaat terug kan naar mijn gezin."




© ANP
Nu.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.tileng.nl
wu

wu


Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 08-12-08

Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira    Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 22:32

Wetzel bij Topklasser HBS terug op veld


21-12-2011

André Wetzel stapt bij Topklasser HBS weer in het trainersvak. De zestigjarige geboren Indonesiër begint in de zomer aan de klus bij de zondagclub uit Den Haag.

Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  2212_i10
Wetzel was tot begin november technisch directeur bij Al-Jazira uit de Verenigde Arabische Emiraten. De oefenmeester sprak na zijn vertrek de wens uit op het veld terug te keren. Bij HBS gaat Wetzel de functie van trainer combineren met die van technisch coördinator, meldt de Topklasser op de eigen website.

Wetzel gaat bij HBS, dat elfde staat in de Topklasse zondag, voor een periode van twee jaar aan de slag. Voor zijn vertrek naar het Midden-Oosten werkte de coach onder meer voor Willem II, VVV-Venlo en ADO Den Haag.


voetbalprimeur.nl


==========
is Wetzel de 'in Indonesië geboren Nederlander' of toch gewoon een 'geboren Indonesiër' van 60 jaar oud ? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://indonesie.actieforum.com
Bob Angsat

Bob Angsat


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Roermond / Bau Bau Sulawesi

Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira    Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 11:25

....is Wetzel de 'in Indonesië geboren Nederlander' of toch gewoon een 'geboren Indonesiër' van 60 jaar oud ?...


Sinds zijn vertrek uit de Emiraten geen van beide benamingen meer van toepassing.
Hij heeft nu een Emirates paspoort. geek

Maar, dat KAN eventueel weer tot gevolg hebben dat ie voortaan een Arabische Indonesische Nederlandse Indo betiteld wordt.

En dan krijgt ie hier in Nederland weer problemen met de KNVB, want die hebben zoiets in hun regeltjes nog niet aangepast.

Payah dese.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duinkonijn

Duinkonijn


Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 79
Woonplaats : In de duinen bij Haarlem, maar geboren in Batavia

Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira    Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Icon_minitimeza 24 dec 2011 - 2:17

Bro Bob,

Dat is een hele goeie!


Dk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Gesponsorde inhoud





Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira    Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wetzel weg als technisch directeur Al-Jazira
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HBO innoveert technisch onderwijs in Azië
» Directeur Openluchtmuseum te gast bij 'Historische Herberg' in Sonsbeek
» Greenpeace-directeur mag Indonesië niet in
» Yvonne van Genugten Directeur Indisch Herinneringscentrum Bronbeek
» Nancy Jouwe vertrekt als directeur PACE

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Diversen :: Praatcafé/Ngobrol-
Ga naar: