Indonesië

Informatie- en nieuwsforum over Indonesië en Nederlands-Indië

IndexRegistrerenInloggen

Deel

Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Henri R. Cingoor

Henri R. Cingoor

Aantal berichten : 2328
Registratiedatum : 04-01-09

Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA. Empty
BerichtOnderwerp: Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA.   Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 6:27

Ik ontving onderstaand bericht en vond het zeer interessant genoeg om het hier als info te plaatsen.

Belangstellenden (/ donateurs of wat dan ook) voor nadere belangstelling kunnen zich verwenden via één der (mee-)geplaatste email adressen in het bericht of zich wenden tot Jim van Lawick van het SSV..... j.van.lawick@chello.nl

Quote:

From: Andreas <flabambu@westnet.com.au>
To: helena deetman <handfd@yahoo.com>
Sent: Friday, December 9, 2011 7:16 PM
Subject: Re:

Beste Fred en Helen,

Ja, ik ben inderdaad bezig een Indo reunie te houden in Surabaya op 10 juli 2012. Er komt ook een groep van Bambu uit Australie en we beginnen dan in Surabaya. Onze reis gaat dan verder via Oost Java naar Bali. trip duurt 14 dagen.

De reunie is oorspronkelijk opgezet voor de arme Warga Negara Indos die zo’n reunie niet kunnen betalen. Bambu zorgt voor transport en accommodatie voor deze groep, die waarschijnlijk niet groot zal zijn. Overigens zijn er vrij veel Indische mensen die hoewel Warga Negara, het vrij goed maken. De Indische Club in Surabaya, waar Eddy Samson de woordvoerder van is, zei mij in juli dit jaar dat hij enkele honderd Indische mensen verwacht op de reunie.

De bekende Indische artist Wouter Muller komt op verzoek van Bambu naar die reunie. Wij betalen zijn reis en verblijfkosten. Een goede vriend van Wouter Johnny Rahaket, die manager en dirigent is van een 80 man-sterk koor in Nijmegen heeft toen ook beloofd om in Surabaya op te treden op 10 juli, omdat hij met zijn koor toch naar Bali gaat voor een uitvoering. Ook mensen uit Holland hebben gezegd te willen komen.

In februari 2012 ga ik weer naar Surabaya om de laatste regelingen te treffen, zaal, eten enz. met de Indo Club Surabaya. Johnny Rahaket heeft beloofd daar dan ook te zijn.

Hoop dat deze informatie voldoende zal zijn en dat we jullie daar straks zullen ontmoeten.

Met vriendelijke groeten,

Andreas

From: helena deetman

Sent: Thursday, December 08, 2011 4:24 AM

To: flabambu@westnet.com.au

Beste Heer Flach,

In de Indo lazen wij dat U een reunie in Indonesie wilt organiseren. Mijn vrouw en ik zijn geinteresseerd in uw plannen en zouden er graag meer over willen horen. Wij wonen in Hilo, Hawaii. Hoop gauw wat van U te horen. Dankend, Fred en Helen Deetman.

Unquote.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.imexbo.nl
LL
Admin
LL

Aantal berichten : 1026
Registratiedatum : 07-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA.   Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 9:41

Zouden ze nog een reisbegeleider nodig hebben?

flower

Duinkonijn

Duinkonijn

Aantal berichten : 1148
Registratiedatum : 19-05-09
Leeftijd : 75

BerichtOnderwerp: Re: Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA.   Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA. Icon_minitimezo 18 dec 2011 - 1:50

Heel goed bro Henri !

Laten we a.u.b. onze broeders en zuster in Indonesië niet vergeten, wij zijn zelf een deel van hun.
Dus ons eigen (voorouderlijke) bloed!

Zoals ik elders ook al schreef: er zijn veel initiatieven, maak daar gebruik van.

DK
http://home.planet.nl/~hvschaik/home.htm
Maggyjalan

Maggyjalan

Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA.   Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA. Icon_minitimezo 25 dec 2011 - 12:35

Prachtige organisatie die deze mensen willen/ kunnen helpen om terug te keren naar hun roots.
Ik zit/ staat nog steeds in de werkende klasse....dus mijn baas kan mij geen vakantie geven gezien we gebonden
zijn aan andere vakantie-tijden Neutral Maar.....ik ben tevreden wat ik krijg omdat mijn werkgever niet slecht is en
wij héél wat vrij krijgen in de loop van het werkende jaar jump
Misschien dat ik na mijn pensionering gebruik kan maken om naar mijn geboorteplaats Surabaya te gaan, mits de
organisatie nog bestaat flower
ElEl

ElEl

Aantal berichten : 8018
Registratiedatum : 08-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA.   Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA. Icon_minitimezo 25 dec 2011 - 12:42

Als de organisatie niet meer zou bestaan......kan me niet voorstellen dat je geboorteplaats dan ook niet meer zou bestaan.....
Als je de mogelijkheid heb, gewoon gaan!!!!

roosje
http://www.tileng.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA.   Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA. Icon_minitime

Voor de arme WARGA NEGARA INDO's te SURABAYA.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indonesië :: Reizen :: Reisinformatie-
Ga naar: