Ik ontving onderstaand bericht en vond het zeer interessant genoeg om het hier als info te plaatsen.
Belangstellenden (/ donateurs of wat dan ook) voor nadere belangstelling kunnen zich verwenden via één der (mee-)geplaatste email adressen in het bericht of zich wenden tot Jim van Lawick van het SSV..... j.van.lawick@chello.nl
Quote:
From: Andreas <flabambu@westnet.com.au>
To: helena deetman <handfd@yahoo.com>
Sent: Friday, December 9, 2011 7:16 PM
Subject: Re:
Beste Fred en Helen,
Ja, ik ben inderdaad bezig een Indo reunie te houden in Surabaya op 10 juli 2012. Er komt ook een groep van Bambu uit Australie en we beginnen dan in Surabaya. Onze reis gaat dan verder via Oost Java naar Bali. trip duurt 14 dagen.
De reunie is oorspronkelijk opgezet voor de arme Warga Negara Indos die zo’n reunie niet kunnen betalen. Bambu zorgt voor transport en accommodatie voor deze groep, die waarschijnlijk niet groot zal zijn. Overigens zijn er vrij veel Indische mensen die hoewel Warga Negara, het vrij goed maken. De Indische Club in Surabaya, waar Eddy Samson de woordvoerder van is, zei mij in juli dit jaar dat hij enkele honderd Indische mensen verwacht op de reunie.
De bekende Indische artist Wouter Muller komt op verzoek van Bambu naar die reunie. Wij betalen zijn reis en verblijfkosten. Een goede vriend van Wouter Johnny Rahaket, die manager en dirigent is van een 80 man-sterk koor in Nijmegen heeft toen ook beloofd om in Surabaya op te treden op 10 juli, omdat hij met zijn koor toch naar Bali gaat voor een uitvoering. Ook mensen uit Holland hebben gezegd te willen komen.
In februari 2012 ga ik weer naar Surabaya om de laatste regelingen te treffen, zaal, eten enz. met de Indo Club Surabaya. Johnny Rahaket heeft beloofd daar dan ook te zijn.
Hoop dat deze informatie voldoende zal zijn en dat we jullie daar straks zullen ontmoeten.
Met vriendelijke groeten,
Andreas
From: helena deetman
Sent: Thursday, December 08, 2011 4:24 AM
To: flabambu@westnet.com.au
Beste Heer Flach,
In de Indo lazen wij dat U een reunie in Indonesie wilt organiseren. Mijn vrouw en ik zijn geinteresseerd in uw plannen en zouden er graag meer over willen horen. Wij wonen in Hilo, Hawaii. Hoop gauw wat van U te horen. Dankend, Fred en Helen Deetman.
Unquote.